Vragen major-crime (centraal topic)

• hier is hij iniedergeval ik ga nu slapen en morgen is me moeder jarig dus zal niet veel online zijn maar probeer de fout er iniedergeval eruit te halen :).
    alvast weltrusten iedereen.

• Geachte leden,

ten eerste: Dhr. Rick is de aardigste vent die ik ken.
    Ten tweede: Rick heeft elk script zelf gemaakt. Bij sommige script staat een andere naam omdat dat script toevallig erg is uitgebereid. Dus wat jullie zeggen over dat het uit een andere source komt klopt niks van.
    Ten derde: Major-Crime is een enorm mooie en uitgebreide source. Dus ik snap niet waar jullie om zeuren. Moet je kijken wat rick er allemaal voor heeft gedaan hij is hier al jaren mee bezig.

Ten vierde: Mensen zoek een leven. Rick afkraken na al zijn werk noem ik geen leven.

Ten vijfde: Alles wat hierboven staat is 100% waar en kan niet over gezeurd worden.

Mvg, JGDonleach EX-Admin Major-Crime

• Juist en mag ik daar wat over zeggen. Ik ken rick toevallig ook:P
    En hij heeft neit alle scripts zelf gemaakt. Dat moet ie ook wel toegeven. Hijs een hele aardige kerul idd. En zo'n mooie source is het niet. Gaat je veels teveel geheugen kosten en als je al niet zo veel hebt wil je die uiteraard niet missen.

Voor de rest prima source prima kerul.;)

Mvg,
    FrankY

• Lol zelf gescript klopt geen reet van dit is gewoon een omgebouwde 2de hands criminals rood source.
    en btw als hij dit zelf gescript heeft dan zouw ik nu stoppen met 149 errors aleen al op de homepagina.

• Orde..

Ik ben altijd gerust berijd om te helpen en om dingen op te lossen. Maar gedrag van Patrick1992 enzo maken dit onmoggelijk!. Ik heb eerder zoon lading gezeur over me gehad en ik ben daar nu een beetje flauw van. Ik heb dus ook contact opgenomen met een van de beheerders en die ging er wat aan doen;). Daarnaast kan ik het niet vaak genoeg zeggen. De scripts komen niet uit de crimesource! Wel zijn er een aantal scripts uit een andere source maar die zijn dan zeer hard verbouwt. Overigens denk je misschien hij heeft niets unieks gemaakt maar ik heb al vaak genoeg losse scripts verkocht! IK werk denk ik wel al 4 jaar met deze scripts af en toe een uitbreiding dus wie wil mij zeggen dat ik dit heb gejat uit nieuwe scripts?? Hmmmm..

De lay-out van KylemM is inclusief slice noch duurder dan dat ik hem inclusief source aan bied met een outgame versie er van!

Overigens je kunt mij een grote oplichter noemen maar, mensen zoals jij worden niet erg geliefd hier op criminalspoint. IK zal dus voor de mensen updates maken hun kunnen via prive bericht contact opnemen dan beslis ik als ze de updates krijgen. Bugs kunnen ze in het vervolg ook via prive bericht melden en die zal ik z.s.m. oplossen.

Patrick en zult gedrag wat jij vertoont noemen ze in de game wereld.
    Mission Filed.

:slotje::slotje::slotje: pleas :slotje::slotje::slotje:

• dealings.php

Dit is de dealing script voor de gevangenis. Script er in zetten onder dealings.php.

Verander in _include-gevangenis.php:
    dit:

PHP
    <tr><td></td><td class=\"mainTxt\" colspan=\"2\" align=\"center\">Je kunt nog <b>$data->dealen1</b>x dealen dit uur.<br><a href=\"error.php\">Werkt momenteel niet!</a></td></tr>

Naar dit:

PHP
    <tr><td></td><td class=\"mainTxt\" colspan=\"2\" align=\"center\">Je kunt nog <b>$data->dealen1</b>x dealen dit uur.<br><a href=\"dealings.php\">Klik hier om te dealen!</a></td></tr>
  • Weet iemand een oplossing voor de veiling bug want elke keer iemand iets te koop zet en de veiling is afgelopen dan komt er bij eigenaar veiling te staan of er nu op geboden en waneer er niet op geboden is het komt altijd bij eigenaar veiling

mvg booner

• He allesms.php doet het niet goed want delete doet ie wel maar dat btje niet geen idee wat het is btw.

edit: menu van de admin die icon_star_gold.gif dat kan ik ook niet fixen ook niet met iets anders

Edit2: en hoe maak ik die cronjobs? ik snap telkesn niet ondanks dat ik denk dat ik het goed doe.

weet iemand hoe dat moet in directadmin?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!