Vragen major-crime (centraal topic)

• Heeft u een probleem met de major-crime source. een bug of dergelijke? Dan kunt u die hier melden! Een van mijn admins of andere leden van cp zouden u zo spoedig mogelijk helpen.

Let op: Aanvallen richting mij bijvoorbeeld valse beschuldigingen etc. zullen gestraft worden. Daarnaast ga ik spoedig met bezig met updates.

Nog geen beschikking over de source?
    downloadlink van major-crime scripts:
    *-Link is dood-*

Dealing script voor de gevangenis! zie pagina 16!

• 2. Ik wist hier niks van staat in clan2.php het wel goed? vip>=0 ?(jij)

geen idee wat je hier meer bedoeld?

als je belt gaat het misschien goed maar als ik via phpmyadmin doe wat moet ik allemaal invoeren.

• Vaker kreeg ik de vraag wat moet ik allemaal veranderen? Ik zal even een klein lijstje opstellen!

De klikmissie
    De bel optie
    De forum moet leeg
    De leden kunnen evt. verwijderd worden.
    Het verhaal moet veranderd worden
    de header moeten veranderd worden
    De links van major-crime en teksten van major-crime veranderen.
    De help/faq na eigen regels etc. aanpassen
    De chatbox verwijderen of eigen chat aanmaken.
    Creditsshop veranderen misschien na eigen prijsen

(admin menu:)
    Mail adressen veranderen
    De gebruikers naam van beveiliging veranderen in scripts

Als u meer weet meld het en ik zet het erbij.

Groetjes,
    RiiCk

• Citaat van insaneflame

2. Ik wist hier niks van staat in clan2.php het wel goed? vip>=0 ?(jij)

geen idee wat je hier meer bedoeld?

als je belt gaat het misschien goed maar als ik via phpmyadmin doe wat moet ik allemaal invoeren.

Als het goed is staat in clan2.php ergens new. Zoek in dat stukje de naam vip op. Als het goed is hoort er dan te staan 'vip' >= 0 of dergelijke (beschik momenteel niet over de scripts niet thuis)

• Waarom doet uurloon het niet?

Clan 2 staat:

PHP
    if($data->vip = 0){
      echo 'Alleen vip members kunnen een Familie maken';
      exit;

en

PHP
    else if($data->vip > 0 && $data->login != Rec && $data->login != jgdonleach){
        print "<tr><td class=maintxt>Alleen Gold Accounts mogen een eigen familie oprichten!<br><a href=bel2.php><b>Klik hier</b></a> om een Gold Account te nemen! <i>Automatisch!</i>";
        exit;
        }
  • @ netostar heb je er iets aan veranderd? Bij mij deed die het altijd wel. maar goed, plaats de cron hour maar even ik kijk er dan zo na.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.12.09 16:55:13:
    Excuses vorige antwoord was niet goed.
    de 1e is goed.
    de 2e miss zo:

PHP
    else if($data->vip >= 0 && $data->login != Rec && $data->login != jgdonleach){
        print "<tr><td class=maintxt>Alleen Gold Accounts mogen een eigen familie oprichten!<br><a href=bel2.php><b>Klik hier</b></a> om een Gold Account te nemen! <i>Automatisch!</i>";
        exit;
        }

Eigenlijk kan het stukje ook weg aangezien er dubbel op gecheckt word voor vip dus kan ook.

PHP
    else if($$data->login != jouwnaam && $data->login != hulpadminnaam){
        exit;
        }
  • Ik had verkeer de clan gepakt dit is de goede
    Vip is deze:

PHP
    else if($_GET['p'] == "new" && $data->clanlevel == 0) {
      if($data->level == 175){
      echo 'alleen vip members kunnen een Familie maken';
      exit;
      }

Cron:

• dit ga je doen als update?
    zo ja geef je die aan de mensen die hem hebben.

• Citaat van RiiCk

Als ze vragen om een update zal ik dit alleen maken voor de mensen die er om vragen of als ik een goeie bui heb voor iedereen.

Als je een update hebt wil je hem aan mij geven?

Even over die clan2.php welke is nu goed?

• Vervang:

PHP
    else if($data->vip > 0 && $data->login != Rec && $data->login != jgdonleach){
        exit;
        }

voor:

PHP
    else if($$data->login != jouwnaam && $data->login != hulpadminnaam){
        exit;
        }

of

PHP
    else if($data->vip >= 0 && $data->login != Rec && $data->login != jgdonleach){
        exit;
        }
  • De major-crime source is een goede source. Het enige nadeel is dat er veel Rick fouten in zitten. Dit zijn spelfouten:D. Een aantal zijn er al door wat crew medewerkers van major-crime uit gehaald maar er zitten nog een aantal in.

• Heb hem nu ook :p
    Ga hem nu ff testen :)
    Volgens mij is ie perfect!
    Had hem om 12uur al, had 'm toen geupload maar die host had teveel reclame :(, dus nu op een betere gezet. (nog ff wachten)

Lars
    EDIT:
    Fout1)

PHP
    major-crime.eu is even offline want iemand zit het spel weer te verkloten. Weet je meer? wat de bug? voeg me op msn: [email protected]

wat de bug?
    wat is de bug?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!