Server tracker

• Gezocht: open source PHP script

Doel: Het kunnen registreren van een server, voor een bepaalde tijdperiode.

Motivatie erachter: In ons security team werken wij met krachtige machines om aanvallen uit te voeren en websites te testen. Dit is allemaal virtueel bediend en om deze servers te gebruiken moet men een server voor een bepaalde periode kunnen reserveren.

Iemand een voorstel welk systeem we hiervoor kunnen gebruiken?
    Liefst iets vrij eenvoudig, waarbij we gewoon kunnen zien wie wanneer welke server gebruikt en deze kunnen reserveren voor een aantal uren.

Bedankt!

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ten eerste jij + security team = WOOH FAIL:')
    Wat je zoekt is een pentest systeem, waar er zeker wel 100 van te vinden zijn. Dus leef je eerst lekker uit op Google aangezien je zelf wel wil dat anderen eerst zoeken alvorens ze een topic plaatsen maar aan de kennis die je nu post ik wel kan zien dat je weinig moeite hebt gedaan.

• Klopt, ik heb nog geen moeite gedaan omwille van mijn drukke agenda.

Je gebrek aan respect is beschaamtelijk.
    Als ik werkelijk zo slecht zou zijn, zou ik niet eens opgenomen worden bij hun team, noch bij Ernst & Young. Stop met je aan te stellen. Volgens mij ben je gewoon jaloers.

Ik zoek geen pentest systeem, ik zoek een systeem waarop registraties kunnen worden geboekt en opgevolgd.

Als dat je idee is van mensen helpen, ga dan ergens anders naartoe... Stop met de sfeer hier te verpesten!

• Bij Enrst & Young moet ik ook wel kunnen komen als ik mijn studie heb afgerond. Lijkt me op zich ook geen uitdaging aangezien ik bij de technische recherche wil maar toch.

Je wil dus gewoon een soort uitleen systeem zoals het ook in bijvoorbeeld een videotheek gebeurd?

• Jij wilt dus eens server gaan registreren waar je DDOS aanvallen mee kan gaan uitvoeren...

ja dat wilt iedereen wel.
    Script heb ik hier liggen. heb het eens voor de fun gemaakt. Ga er geen details over geven.
    Je hebt een master server die de commandos uitdeelt.

Als je dit gaat gebruiken zorg ik persoon ervoor dat jij opgepakt gaat worden!!!

Hosting Network Services. Special Firewalled hosting for crime games.
    Msn:** Stuur maar PM.

• Citaat van Extreme

Jij wilt dus eens server gaan registreren waar je DDOS aanvallen mee kan gaan uitvoeren...

ja dat wilt iedereen wel.
    Script heb ik hier liggen. heb het eens voor de fun gemaakt. Ga er geen details over geven.
    Je hebt een master server die de commandos uitdeelt.

Als je dit gaat gebruiken zorg ik persoon ervoor dat jij opgepakt gaat worden!!!

Wat jij bedoeld is een C&C (Command & Control) server. Lees dit nog eens:

Citaat

Liefst iets vrij eenvoudig, waarbij we gewoon kunnen zien wie wanneer welke server gebruikt en deze kunnen reserveren voor een aantal ure

Dan nog is het iets heel vreemds wat hij probeert te omschrijven.

• Jullie denken veel te ver, het moet helemaal geen ddos uitvoeren (daar testen wij btw niet op!).

Het enige dat wij willen is een registratie systeem.
    Er moet geen enkele link zijn met een server.
    Enkel een klein registratie systeempje waarin je de data kan opgeven wanneer je welke server gebruikt, zodat iedereen het kan zien.

Is gewoon een soort van timetracker.
    Er moet geen link zijn met de servers, noch moet er automatisch iets gebeuren.

• Waarvoor het dient word hier toch niet gevraagd? Of kan hier iemand tussen de regels lezen?

Ontopic :) Topicstarter vraagt iets en jij antwoord of vraagt wat meer info. Wat ermee gebeurt is de zaak van de topicstarter.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!