Wacht tijden kleuren

• Beste,

Ik gebruik het stukje script van Frenzo:

Maar nu wil ik bijv:
    Je hebt net Misdaad gedaan, dus dan moet je 2 minuten wachten.
    Maar dan blijft het aftellen zwart, maar ik wil dat het rood wordt en zodra die bij 00:00 staat dat tie dan groen wordt.

Wie weet hoe ik dit moet oplossen?

Mvg,
    KyleM

• Ik zal wat proberen, ik edit mijn bericht z.s.m.

Edit:
    Et voila!

Hoop dat het werkt :p

• Zou je wel willen he,

Edit by Killingdevil: Hier heb ik dus 3 banpunten voor uitgedeeld. Als mensen je hebben proberen te helpen kom je niet vervolgens met z'n kinderachtige reactie aanlopen.

• @ jannick hoebedoel je zo leren we natuurlijk niks .

dus jij wilt zeggen dat jij iets leert van iemand anders zijn werk te leechen (downloaden naam eronder zetten) ....

edit zet voortaan duidelijker post nu lijkt het alsof je het script gewoon wil leechen!

• Citaat van Jannick

Dude, doe niet zo kinderachtig -_-" Zou van Willem nogal vaag zijn dat jij het wel zou mogen krijgen, en de rest niet. Zo leren we natuurlijk niks.

Waarom zou het zo kinderachtig wezen??? en waarom zou het van mijn nogal vaag zijn.

Als iemand hem wilt kan die het vragen normaal doe ik niet zo moeilijk maar als jullie zo over mijn gaan praten dan ben ik er compleet klaar mee. En dan heb ik op mijn beurt zo iets dan geef ik niks meer weg.

Citaat van CashMoneyZ

Nu heb jij hem,dan kun je gwn hier posten toch:p

Zo makkelijk gaat het niet.

• Citaat van CashMoneyZ

Willem,ik gebruik zelf geen banditi dus voor mij maakt het niks uit hoor..

Even goed jij zegt dit dus dan kan je ook even logisch nadenken voordat je iets post zo creeer je problemen.

En als hij het hier post dan zorg ik er gewoon persoonlijk voor dat het eraf raak. Ik geef iets aan hem in vertrouwen ja en als die me vertrouwen schaamt dan heeft hij de volgende keer pech en dat weet die denk zelf ook wel.

Conclusie niet meer iets zeggen zonder eerst na te denken!

Mijn lijkt het nu wel opgelost meer lopen klagen graag dan via pb!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!