Fout vista!

• Beste cp leden,

Nadat ik een nieuwe versie heb laten updaten op mijn computer start mijn beeldscherm niet meer, mijn eerste indruk ging toch echt aan mijn kabel of het daar aan lag, maar nu bleek ik van meerdere mensen te horen gekregen dat zei er ook last van hebben en dat het ( Misschien ) door de update komt.

Heeft iemand anders hier last van of heeft iemand nog wat tips om dit probleem op te lossen?

Software computer: Windows Vista

Met vriendelijke groet,

Mitch

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Srry R-Mijnten voor Blokletters,

Het lijkt me ook handiger om eens te bellen naar een helpdesk,
    maar omdat meerdere mensen er last van hebben is dit toch echt toevallig?

• Ja, het is dan waarschijnlijk een fout in de update voor vista.
    Ik zal dan toch eens contact opnemen met Windows, en het probleem voorleggen. Hun weten vast wel het probleem, en als ze dat niet weten neem ik aan dat ze het kunnen oplossen. (of een update terug installeren als dat mogelijk is..)

• Tijdens het opstarten van de de pc, houdt je de F5 knop ingedrukt.
    Dan via veilige modus opstarten.
    Via veilige modus de laatst geinstalleerde update verwijderen.

De pc herstarten en het zal verholpen zijn, indien het aan de update ligt.

:cheer:

Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

• Citaat van Melvin

ja o je drukt gewoon bij het opstarten op F8 en voer een systeem herstel uit en daarna doet hij het weer :D

Systeem herstel kan ook gevaarlijk zijn.
    Stel je zet je systeem 2 dagen terug, dan ben je ook al je data van 2 dagen kwijt ;)

Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

• Citaat van larsisgoed9

Update gewoon naar Windows 7.
    Vista is 1 bonk buggie zooi.
    Windows 7 heeft overigens ook meer driver ondersteuning,
    en Windows 7 word Aangeraden door Medion "Stap over Windows 7 Klik hier".
    Iedereen raad het aan, why you shouldn't?

Lars

Werkelijk waar dit is de grootste onzin die ik heb gehoord. Ten eerste wat moet "bonk buggie" voorstellen ffs. En ten 2de is Medion een 3de rangs kut bedrijf wat geen enkele ICTer ooit zal aanbevelen.

• @ Niels,
    Het is "Bonk buggie zooi"
    Dus een grote berg met bugs.
    Verder,
    HP raad het ook aan, en Asus etc. vast ook wel.
    Ik pakte gewoon een random bedrijf, en hun artikelen zijn ZEKER NIET SLECHT!.
    Heb al meerdere PC's en Laptops gehad, en is gewoon prima.
    Nu zit ik op een Dell, wat ik persoonlijk de beste vind :p

• Citaat van deathkill

[offtopic]Dell's zijn zwaar klote :S[/offtopic]
    mischien kan je vista starten in VGA modus(weet niet of die nog bestaat)

Dell is op zich niks mis mee hoor.

Sorry ik was even vergeten dat wij ons denkvermogen bij een bedrijf moeten neerleggen omdat wij dit zelf niet kunnen.

• *kuck* stap over naar win7 *kuck*

Windows 7 ligt bij mij beter in de smaak, dit omdat ik er gemiddelt 3 maanden mee werk en nooit problemen mee gehad.

Windows 7 is tegen over win vista lekker snel, maar door alle data etc. word die ook slomer

Kun je wel in de bios/veilige modus, komen? zoja zet dat via systeem herstel je systeem terug voor de update datum

PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

• Buiten het feit van al je kromme zinnen kun je in de bios geen systeem herstel doen. Dit kan wel met een DVD'tje met Vista er op.

• Ik had dit probleem dan blijkbaar ook, dacht zelf dat het aan mijn pc lag.
    Maar om eerlijk te zijn ik had me kast open gemaakt schoon gemaakt en bijna geen last van gehad.

Maar heb nu al een ruime tijd windows 7 draaien en ik heb daar eigenlijk nog geen ene probleem gehad betreft een zwarte beeldscherm.

Eigenlijk alleen dat als de pc uit staat dat hij zwart is en als hij standby is en zwart is en als je beeldscherm uit zet dan is die ook zwart :p

School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.

Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML

Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!