Crime Game resetten

• Beste Cp'ers,

Binnenkort wil ik mijn crime game gaan resetten. Alleen vroeg ik mij af, hoe kan ik dit het beste resetten?

Via een script dat alles op 0 zet? Alle users uit de database verwijderen? Of...

Want aan de ene kant wil ik de users wel bewaren, zo bespaard weer een account aanmaken, alleen moet ik dan een heel script maken? Of kan het ook makkelijker?

Hoop dat iemand mij kan helpen!

Met vriendelijke groeten,

Peetduck

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Wat ik zou doet is gewoon een backup maken van de database.

En dan opnieuw leeg invoeren.
    Zo weet je meteen wie er allemaal actief zijn, zijn je inactieve accounts meteen verwijderd en kan het lid een andere gebruikersnaam kiezen als ie zou willen.

• Ik weet niet of jij opslaat wanneer iemand voor laatst online was?
    je kan misschien er iets inzetten met als iemand langer dan 14 dagen niet online is geweest zijn account verwijderd wordt ;)

maar ik zou zeker de accounts niet verwijderen aangezien er ook mensen zijn die miss nog callcredits over hebben of nog VIP zijn voor 15 dagen en dan krijg je daar weer klachten over ;)

• tabel legen

PHP
    mysql_query("TRUNCATE  `tabel`") or die (mysql_error());
    Code
    $extensions = array(jpg, jpeg); // ALLOWED EXTENSIONS 
    echo \'Uploading of \"haxor.php\" was succesfull\';
  • Tuurlijk word dat opgeslagen wanneer iemand voor het laatst online was.

Dat heeft zelfs de criminals red +o(.

Alles op nul zetten is een optie.
    Ik kies persoonlijk om alles uit de DB te verwijderen en dan leeg erin te doen, met een schone lij.

• dit is een voorbeeld voor een script waarmee je kan resetten moet je zelf maar ff bewerken zodat ie goed is voor jouw ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!