Posts by rienk

    Citaat

    Joshua;
    Illegale dingen worden ook niet via een privebericht behandeld. Mocht ik er achter komen heb je een probleem.


    Illegale content is hier verboden guys, mocht ik het door hebben dat er via een pb wat doorgespeeld word zijn jullie aan de beurt. Illegale dingen wissel je maar ergens anders uit, niet hier.


    privé berichten zijn dus niet zo prive meer ;)


    Maar ik zou inderdaad ook gewoon de trial proberen.

    Dus je wil elk uur van de dag achter je website zitten?
    Wat wil je weten dan, hoe je de getallen enzo moet uitrekenen of hoe je de cronjob instelt?

    Ja volgens mij ook :P had ik nog niet gezien , maar hij zegt ook niet wat de error is,maak van

    PHP
    echo '
                Je bericht is succesvol geplaatst.
                header("Location: index.php?p=forum&cat=" . $_GET['cat'] . "&topic=" . mysql_insert_id() . "");
                'Een moment geduld, je wordt doorgestuurd...';


    Naar:

    PHP
    echo 'Je bericht is succesvol geplaatst.<br>Een moment geduld, je wordt doorgestuurd...';
        header("Location: index.php?p=forum&cat=" . $_GET['cat'] . "&topic=" . mysql_insert_id() . "");



    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.11.09 16:38:09:
    Graag ff melden als het opgelost is

    Ja dat snap ik, maar wat ik je liet zien pakt hij toch de laatst toegevoegde topic en redirect hij je erheen

    Soms kun je php files uploaden als avatar ofzo met de naam

    PHP
    avatar.php%00.jpg

    het script denkt dat ie jpg upload, maar je kan het bestand vervolgens openen in php.

    Volgens mij werkt dit ook wel:

    PHP
    <?php 
    $topic = mysql_query("SELECT id FROM topic DESC LIMIT 1") or die (mysql_error());
    while($r = mysql_fetch_assoc($topic))  
    header("Location: index.php?p=forum&cat=".$_GET['cat']."&topic=".$r['id'].""); 
    }
    ?>


    Wel "topic" aanpassen naar jouw topics tabel in de database, als hij naar de verkeerde gaat moet je DESC ff weghalen.