Politie

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik hat in de hele stad alle bushokjes kapot gemaakt:$
    en op een bouwterrein alle machine's kapot gemaakt
    op dat bouwterrein ook huizen gemolt enz

en bij die ruzzie hat ik iemand in het ziekenhuis geslagen met een vebrijzelde kaak en zat vast omdat ik volgens mensen met de dood bedreigde enz met een wapen zwaaide enz daarom zat ik zat ik paar dagen vast

• Crimepatrol & Niels
    Lacherig vind ik het zelf niet echt hoor heb er veel spijt van dat ik het gedaan heb:)
    maar als jullie het niet willen geloven ok is jullie probleem;)
    ik wil ten eerste nooit meer in aanraking komen met politie najah niet op de slechte manier

• Citaat van R-Mijnten

Dan is 14man, wel erg overdreven..
    En wat heb jij gedaan dan, in die ruzie? Want dat word niet verteld.
    Als ze niets hebben gevonden, waarom heb je dan paar dagen gezeten?
    Ook wel een lekkere vriendin had je dan, die je niet eens vertrouwd.
    Zij moet juist in je onschuld geloven, lijkt mij tenminste..;)

Hij is niet verplicht om het te vertellen he... Dit is zijn verhaal geloof het of geloof het niet geen problemen overmaken doe dat lekker via een PB , dan verkom je hier een groep ruzie!
    Ik blij , jij blij, hij blij wij allemaal blij :)
    en zo heb je een tevreden CriminalsPoint

• Citaat van glammiiee

Crimepatrol & Niels
    Lacherig vind ik het zelf niet echt hoor heb er veel spijt van dat ik het gedaan heb:)
    maar als jullie het niet willen geloven ok is jullie probleem;)
    ik wil ten eerste nooit meer in aanraking komen met politie najah niet op de slechte manier

Waarom praat je er zo makkelijk over dan (tussen alle spelfouten door). Als jij iemand het ziekenhuis in slaat dan lijkt het me niet dat je het klakkeloos op het Internet gaat zeggen. Het Internet is misschien wel anoniem maar jouw naam is via je profiel al zo terug te vinden dus dat werkt ook weer met terugwerkende kracht van je anonimiteit.

• Ik heb een keer een boete gehad, toen reed ik bij een maat van me achter op zn scooter zonder helm, dus ik afstappen, komt r politie aan, hij gaf me een boete voor zonder helm rijden, dus ik zeg zo van je mag niet over de stoep rijden, ga je je zelf ook een boete geven? gaf ie me nog een boete omdat ik zogenaamd bijdehand was

• Deathkill @
    Voor bijde hand zijn kan je geen boete krijgen,
    Dat staat ook nergens in de APV enzo ;)

Dus hij zal je wel ergens anders een bekeuring voor heben gegeven,

Heb je de bon thuis nog ? geef mij is de Feit code dan

• Glammiiee, beetje ongeloofwaardig?

Heb eigenlijk alleen maar waarschuwingen gekregen, staan we met heel de vmbo-klas in het parkje joints te roken. Komt de politie gezellig langs, Balen!! maar was gelukkig alleen waarschuwing, dat ik wel erg jong was :p

• ik ben eigenlijk maar 1 keer echt in aanraking geweest met de politie

het was een gezellig vrijdagavond in de zomervakantie met de kameraden groep een kratje bier gekocht en we gingen gezellig naar een trapveldje in de buurt. wij ouwehoeren en grappen maken. zegt er 1 heee politie iedereen kut rennen. wij met zijn allen wegrennen weten we met veel moeite ze af te schudden en wij dus wachten totdat ze weg waren dat duurde vrij lang(xD) komen we terug hebben die smerige wouten onze fietsen opslot gezet wij denken aah boeiend reserve sleutel 4 life maar op de 1 of andere manier hebben ze onze namen kunnen achterhalen kregen we oproep om op het buro te komen moesten we helemaal uitleggen waarom we daar zaten te drinken hoe oud we waren en alles maar gelukkig kregen we waarschuwing met als mededeling mee dat wij al bekend waren bij de politie(het rare is wij zijn nooit echt in aanraking gekomen met de politie). de politie had namelijk al 5 a 4tjes vol met aanklachten tegen ons dus wij dachten aah laten we ons maar ff inhouden en zo leven wij voort:p

en verder af en toe een boete voor zonder licht of met zijn 3en fietsen (ook wel genoemd bij de politie Niet voldoende links houden).

• @ Deathkill,

Dat soort papieren moet je altijd bewaren ;) voor bewijs van betaling ECT,
    Maar goed voor Bijdehand zijn heb je gewoon een waarschuwing gehad en rijden zonder helm heb je een boete voor gehad :P

• Het zal aan mij liggen maar de verhalen worden wel heel overdreven en ongeloofwaardig sorry dat ik het moet zeggen maar ik denk dat de meeste grote verhalen zijn gelogen of zijn vergroot.
    Ik bedoel ik kan ook wel zeggen dat ik achter 9/11 of achter de ramp van Koninginnedag maar dat weet ook iedereen dat het niet waar zou zijn. Dus even terug naar de waargebeurde verhalen graag de TS vraag wat jullie ervaring is met de politie niet wat jullie kunnen verzinnen over de dingen met de politie.

Sorry voor deze offtopic post maar ik vond het gewoon te gek worden vandalisme van 300.000 euro (xD).

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!