Heey
Ik zoek een host met ongelimiteerde webruimte en databse etc ...
Kennen jullie er een?
Heey
Ik zoek een host met ongelimiteerde webruimte en databse etc ...
Kennen jullie er een?
unlimited is er haast niet je zit altijd wel met een max van x aantal gb.. maar je kan ook kijke naar wat rendabel is.. als jij een host neemt met 500gb is dat al haast ongelimiteerd:P
ik host 1 van me site's bij antagonist.
Daar heb ik 60gb verkeer, en kom ik nooit aan. Is ook voor een zeer scherpe prijs!
Ongelimiteerd ken ik niet.
Bestaat ook niet
Want het is voor een soort gelijke site zoals youtube en dus heb ik vee GB's nodig...
eigen servertje nemen misschien ?? :p
Nee kan niet :p
hoezo niet..? je kan al een vps server huren voor 50 per maand
Eigen server is toch zelf alles op je eigen pc zetten en gebruiken als host?
Een eigen server is echt een eigen server geplaatst in een datacentra dmv een co-location
Ja ok maar die reacties hoef ik niet,kent iemand een goedkoope host waar ik veel GB's krijg?
Versio, of directvps.nl
deziweb heeft voor 60 euro per jaar 120 gb
120 gb dataverkeer ...
niet 120 gb ruimte
Netclusive.de biedt onbeperkt dataverkeer aan op hun VPS servers. Deze vpssen zijn voorgeinstalleerd met confixx (soort van plesk). (http://www.netclusive.de/?go=vserver)
@Cashmoneyz Ik kan tegen een rendabele prijs voor je een hostingpakket in elkaar zetten pb me maar als je wil horen wat me aanbod is enzo mits het voor een normale website is
Ja die site is in het duits dus de communicatie tussen ons zal niet zo goed zijn,heeft iemand er eentje in het frans/engels/nederlands of spaans
http://www.hetzner.de/en/hosting/produkte_rootserver/eq4/
Ik wil er wel even directadmin op installeren als je een licentie hebt of koopt. Je moet trouwens zoiezo een VPS of Dedicated server hebben, een shared hostingpakketje gaat die stream niet lang volhouden
Starter
Heel veel voor weinig
* 2,5 GB webruimte
* 250 GB dataverkeer
* PHP 5, MySQL 5, cPanel
* Gratis scripts
* 100 domeinen op 1 pakket
* 24/7 e-mail support
1 euro per maand.
Dit is exclusief de ksoten voor een domeinnaam.
Ik host er nu een tijdje en tot nu toe geen klachten ondervonden!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!