Hallo allemaal!
De nieuwe projectleider hier.. Ik wil jullie mededelen dat ik vanaf nu insta voor de ontwikkeling en de goede loop van mijn favoriete community CriminalsPoint. Criminalspoint wordt terug helemaal de oude zonder al die ruzie en dat kan alleen met jullie hulp! Wij zijn namelijk een community en die bestaat uit meer dan een crew, die bestaat uit vele inwoners die samen instaan voor de goede sfeer en opbouw.
De eerste verandering gaat de crew zijn. De crew wordt hervormt en een aantal oude crewleden krijgen een 2e kans. Hierover horen jullie de komende dagen meer.
De volgende update zal als een vroeg kerstcadeau komen en zal voor de meesten hier positief zijn.
Daarna volgen natuurlijk de talloze bugs en het advertentiesysteem zodat criminalspoint weer wat rendeert.
Als jullie nog wensen of opmerkingen hebben kunnen jullie altijd bij mij terecht en bij de rest van de crew. Het enige wat ik van jullie vraag is tijd en respect voor elkaar. In ruil krijgen jullie een leuke community waarin iedereen een rol speelt.
Ik wil nog even zeggen dat Koen en ik onze taken verdeeld hebben. Koen staat enkel in voor de financiën (hosting, domein, etc.), ik doe de ontwikkeling van criminalspoint en de “leiding” over de crew dus als je problemen hebt met de stand van zaken is het hoogstwaarschijnlijk dat je mij moet contacteren.
Op criminalspoint, op jullie! :cheer:
Pim