Pc systeem

  • Ik zou graag willen weten wat jullie van dit systeem vinden. Aangezien ik hem zo snel mogelijk wil bestellen. Alleen ik twijfel over de videokaart. Als iemand een beter alternatief heeft voor niet veel meer geld hoor ik het graag :)

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van Malliet

    Ik begrijp niet echt wat je punt is.


    nou ik wil weten wat jullie van het systeem vinden. Mischien is er wel een betere videokaart voor niet al teveel geld. Dan kan ik beter die bestellen dan die ik nu van plan ben8-)


    EDIT: ging ff fout.

  • niet echt opgelet. Bedankt voor de tip, ik had gewoon de goedkoopste dvd speler gekozen :p


    En ben gewoon na de winkel geweest, daar een offerte laten maken. Had geen zin om me weer helemaal te verdiepen in die onzin :p


    Daar hebben ze mij ongeveer dit systeem voorgeschreven, Voor de processor was ik 210 euro kwijt. Terwijl het bij alternate maar 155 koste. Dat is gewoon even 55 euro verschil.


    En bij de videokaart scheelde het iets van 30 euro. in totaal ben ik ongeveer 150 euro goedkoper uit door hem bij alternate te bestellen.

  • Intel duo core E6750 2,66 GHz
    Club3D 8600GT 512MB (overclocked door fabrikant dus je hebt alsnog garantie)


    Wat heb je aan 4GB geheugen, gebruik je toch niet.


    Doe GEIL DDR-2 2GB 800MHz


    Als HDD neem eentje van WD 500GB en ik zou voor de antec nine hundred gaan.


    400 watt is al voldoende...


    en een ASUS PK5 moederbord lijkt me het best...


    Ik werk btw in logitstiek van alternate, heb korting op alles :P

  • Citaat van Killingdevil

    4GB geheugen is wel nuttig. Echter kun je beter twee kaartjes van 2GB kopen dan één van 4GB. Dit omdat de twee kaartjes tegelijk aanspreekbaar zijn, waardoor je systeem weer sneller wordt.

    Nog beter is 4 × 1 GB :p

  • godborn


    ik wil bij amd blijven omdat deze meer geeft voor minder. en ik ga ook Windows 7 draaien dus 4 gb geheugen word makkelijk gebruikt.


    Op dit moment heb ik die videokaart dit speelt nog wel de nieuwste games. Maar niet op de juiste resolutie van 1680x1050. dus ik wil echt wel een nieuwe videokaart.

    Citaat

    De opbouw van deze geheugenmodules is volledig identiek. Beide zijn voorzien van geheugenchips uit eenzelfde productie-serie, wat uiteraard een betere compatibiliteit oplevert dan twee losse modules. De capaciteit bedraagt in totaal 4096 MB en ze zijn geschikt voor systemen met een DDR3 geheugenbus van 1066 MHz.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!