Eerst Logo

• Hej beste leden van CP,

ik heb sinds kort Photoshop en ik dacht laat ik is gewoon voor de lol een logo proberen te maken. dit is eruit gekomen:

ik vind hem zelf wel goed gelukt voor de eerste keer. maar nu wil ik ook jullie mening.

graag zo raten:
    Cijfer : 0/10
    Minpunten :
    Pluspunten:
    Tips:
    Mening:

bedankt :D

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • @ Joshua

Uhh als je in photoshop een simpel logotje maakt kan die wel degelijk op papier uitgeprint worden hoor :?:

Cijfer : 6.5/10
    Minpunten : De tekst
    Pluspunten: De wave met de kleuren
    Tips: De tekst een andere kleur geven :)
    Mening: Wel netjes voor je 1e keer

• nee ik snap het best maar ik wil dat hier word gerate :P als ik meer info wil vraag ik het wel in het topic :P en anders via PB. want dit is mijn eerste logo en zal voorlopig nog niks laten afdrukke

• Citaat van FYI

Je maakt logo's, dan lijkt het mij toch ontopic dat je weet hoe je ze ooit laat afdrukken.
    Anders, sorry dat ik je informatie geef over logo's

Logo's maak je in Illustrator deze zijn dan vector en kun je oneindig vergroten zonder kwaliteitsverlies. Een drukkerij heeft altijd .pdf, .ai of .eps nodig of andere (slechte kwaliteit) vormen als .jpg etc. Psd kun je overigens ook afleveren.

Ik kan het trouwens wel beter weten [geen naam], mijn vader werkt er namelijk en heeft mijn briefpapier, visitekaartjes en meer afgedrukt en hij heeft er verstand van.

Edit door R-Mijnten
    Reactie is hier en daar wat aangepast, hou het vriendelijk graag.

• Cijfer : 6.5/10
    Minpunten : Beetje saai, mag meer opvulling en uitdaging.
    Pluspunten: Leuk begin, en ook een leuk idee die 'vlag'
    Tips: De tekst, een ander karakter geven?
    Mening: Ga zo door!

Ehm, ik kan niet designen. Dus een goed commentaar zou ik niet kunnen geven. Maar voor het begin, ben ik te spreken!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!