Hee CP,
Ik ben zelf opzoek naar een goede gratis host+domein. Weet een van jullie een goede? Maar wel alles behalve v3host.
Bever
Hee CP,
Ik ben zelf opzoek naar een goede gratis host+domein. Weet een van jullie een goede? Maar wel alles behalve v3host.
Bever
Sorry voor offtopic, maar om welke reden wil je niet betalen? Kwaliteit heb je pas als je betaald, gratis hosts zijn zo onbetrouwbaar, je bent nergens zeker van... Ik zou echt kiezen voor een betaalde host, zat zelf bij MijnDomein, 30 euro per maand all in
Edit: Juistem, het is 30 euro per jaar, let op jij.
Nou wij hebben zelf een server en die is bijna klaar voor gebruik en we zoeken voor een tijdje toch even een gratis host omdat we wat update's willen uitproberen
Bever
@BeverGaming
Heb je al eens de mogelijkheden van USBwebserver bekeken?
Dit houd je scripting tijdelijk even weg van publiek en je kan er toch aan werken
jgdonleach
Lezen is voor moderators scheinbaar ook lastig hij vraagt om GRATIS hosting om te testen.
@beverGaming
Wat wil je precies testen want je krijgt gewoon PHP MySQL mogelijkheid
Nou gewoon zien hoe het er uit zien als het online staat of het ook daadwerkelijk werkt:slotje:
Xampp is veel gemakkelijker. Gewoon Xampp lite downloaden en installeren.
@BeverGaming
Gebruik hem soms om bepaalde dingen te testen.
Maar aangezien ik nu een hosting heb is dit niet meer nodig
Ok ga hem proberen
Bplaced.net
Enige minpunt: Geen webgames/Chat rooms.
Dus als je iets anders heb kan je het gerust proberen.
@ Superior
Ik bedoel hier mee dat hij voor 2 euro al een host heeft. En dat alle GRATIS host niet 100% te vertrouwen zijn.
jgdonleach
Er zijn 1001 andere manieren om gratis je updates te testen.
Deze jongen geeft duidelijk aan dat hij een gratis hosting zoekt.
2 euro is in principe ook niet duur maar je hebt ze ook voor 1 euro.
Is dus wel offtopic
Ik raad je aan gewoon even http://www.v3host.be te gebruiken. Waarscheinlijk update je tog een standaard crime dus je hoeft niet bang te zijn dat ze iets jatten. Haha
Groetjes
Citaat van Major-CrimeIk raad je aan gewoon even http://www.v3host.be te gebruiken. Waarscheinlijk update je tog een standaard crime dus je hoeft niet bang te zijn dat ze iets jatten. Haha
Groetjes
Hee CP,
Bever
Zoekt hij dus niet
Citaat van jgdonleach
die gasten hebben geen kvk zijn illegaal bezig
Sinds wanneer heb je daar een KVK-nummer voor nodig? Er gebeurd zoveel illegaals, op zoiets doen ze toch vrij weinig op uit.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!