Beste leden van Criminalspoint,
Misschien hebben jullie wel al is vaker wat gehoord van mijn plannen maar ik ben benieuwd naar jullie mening nu. Binnenkort wil ik beginnen met een site genaamd mc-projects. Op deze site zullen wij verschillende dingen aanbieden.
site hosten
Ten eerste is mc-projects gewoon een Hosting bedrijf waar je, je site en domein kunt hosten voor een lage prijs. Je krijgt natuurlijk gewoon de complete controle over je eigen ftp/database etc.
je eigen criminal laten maken door mc-projects
Natuurlijk zijn er verschillende sites waar je heel snel je eigen criminal kan opzetten maar aan deze sites kun je meestal zelf niks verdienen. Wij zullen natuurlijk wel de kans bieden je betaalt eenmalig een bedrag en we ontwerpen een complete site voor die gene met eigen belservice. Zo geven wij de mensen zelf ook nog is de kans een lekker zak centje bij te verdienen.
Losse scripts ontwerpen
Ook zullen wij natuurlijk gewoon losse scripts gaan ontwerpen voor onze klanten.
Complete lay-outs laten ontwerpen
Het klinkt natuurlijk voor zich je kunt dus ook bij ons je eigen lay-out op maat laten maken door een van onze pro designers!
Plaatjes maken header/banners etc.
Ook bieden wij de kans om header of banners of andere plaatjes rondom dit onderwerp te laten ontwerpen door een van onze pro designers
Forums
Het is de bedoeling dat er ook een groot forum komt voor de leden om te helpen met fouten in scripts etc.
Downloads
Ook is het onze bedoeling dat je er templates kunt downloaden. Complete criminals, Lay-outs, Programma's wat te maken heeft met sites ontwerpen maar, ook gewone HTML scripts/javascripts.
scriptles
Hier willen wij als het enigszins mogelijk is ook nog een aantal script lessen op schrijven.
Enzovoort
Ik kan nog wel even doorgaan met schrijven maar ik geloof dat ik de belangrijkste punten wel al heb gehad.
Mijn vraag luid:
Ik ben heel erg benieuwd naar jullie mening! vul aub. het lijstje hier onder in:
het Idee: 0/10
Kans van slagen: 0/10
Zal u voor mc-projects kiezen: ja/nee/misschien
Heeft u nog tips: zo ja, hier invullen.
Heeft u nog klachten: zo ja, hier invullen.
Heeft u nog vragen: zo ja, hier invullen.
Overige: Graag hier invullen
Slotzin: Graag hier invullen
Toon Meer
Gelieve ernstige afkrakingen via privé bericht en blijf alstublieft als het enigszins mogelijk is ontopic!!
Met vriendelijke groet,
Rick Jipping
Samenwerkingen van mc-projects:
Rick Jipping | Mc-Projects (scripter, Ontwerper)
Richard Sikkel | Xento Internet Solutions (Designer, Scripter)
Ricky Groot | Pro Designen Xtreme (Designer)
Niels Huigen | Major-Crime (Scripter)
Frank Burasian | Network4all (Scripter)
Jordy Fidder | Sensco (Nood Scripter)
Overigens hebben we nog een paar forum moderators en uploaders.