Posts by Marcus

    Beste leden van criminalspoint,


    ik heb een domein genaamd ; http://www.street-crime.nl , en ik wil hier nu echt iets met gaan doen want er gebeurd maar niks mee.


    Ik heb een hele lange tijd niet meer op de pc geweest en geen tijd gehad voor scripting te leren en etc omdat me opa ernstig ziek was.


    Dus mijn vraag is nu : Wie wil met mij een nieuwe crime game maken/oprichten? en dan delen we 50 % 50 de inkomsten + de site is van ons allebij ( wie wil meehelpen dan )


    Als je intresse hebt dan pm je maar even!


    Met vriendelijke groeten,
    Marcus

    Beste leden,


    Ik ben al aantal maanden met een spel bezig en kom er niet echt uit , het gaat om http://www.street-crime.nl , daar ben ik beheerder van.


    Ik zoek iemand die me kan helpen met deze site of dat we samen een nieuwe site maken en dan doen we 50/50 met de inkomsten


    Of anders pb je maar gewoon even


    Met vriendelijke groeten,
    Marcus


    Joshua: e-mails verwijderd!

    Ik ga een site maken;)


    Wie wil mij meehelpen aan een website , ik heb iemand nodig die Php / Html ervaring heeft! + beetje verstand van voetbal!


    wat het precies word hoor je dan wel


    Pb me even:)


    groetjes
    Marcus:D

    Denk je nu echt dat dat een virus is of wat dan ook , ik wil juist dat dat weg is


    ik ben al 2x van host verandert ik blijf niet aan het betalen

    ja ik weet dus niet wat de fout is daarom zoek ik ook hulp snapje maar als je een beetje kan lezen staat er dat ik iemand zoekt om te helpen en niet iemand die op dit topic altijd het zelfde reageert

    Ik heb al een aantal maanden een crime spel genaamd [gecensureerd]


    En ik kom er zelf nu bijna niet meer uit
    ik zoek mensen die me helpen met het spel zoals scripten en etc..


    Je krijgt helft van de inkomen!


    ps : ik weet dat me server dat er iets mis aan is daar word ook aan gewerkt , je kan hem nu alleen met internet kijken niet met firefox!


    Met vriendelijke groeten
    Brad Scott

    Beste leden


    Ik ben al een aantal maanden bezig met Street-Crime.nl , Ik zoek nu nog een paar scripters voordat we helemaal online kunnen! want er zitten nog een aantal fouten in


    Wat krijg je hiervoor:
    - 50% van de inkomsten!
    - Admin rechten!


    Met vriendelijke groeten


    Marcus!:piraat:

    heb ik allang gedaan en er staat geen rommel meer op en hier doet hij het op mozilla dus ligt niet aan ons


    groetjes

    Beste leden,


    Ik heb een crime genaamd http://www.street-crime.nl
    Ik ben nu alleen en ik zoek eventueel scripters/Designers. Wat krijg je ervoor


    - Alleen Design : 25 procent van inkomsten
    - Alleen Scripten : 25 procent van inkomsten
    - Design en scripten : 50 procent van inkomsten


    Contact pb mij maar!


    Mvg
    Marcus , Street-Crime beheer!

    deze maand hebben we 30 euro verdient , hierna word het prive he , moet je ook het bankrekening nummer nog hebben of ? De scripters krijgen gewoon 75% van wat we verdienen!


    Mvg
    Marcus murawa

    Dat zou zelf mogelijk kunnen zijn ;) ik heb ieder geval dringend een scripter nodig.. pm me maar als je intresse hebt!

    Nee ik heb geen rommel meer , Jij hebt zelf alles in de ftp verwijdert . en jij hebt alleen de source van major-crime erop gegegooit;)