MC-Projects

• Beste leden van Criminalspoint,

Misschien hebben jullie wel al is vaker wat gehoord van mijn plannen maar ik ben benieuwd naar jullie mening nu. Binnenkort wil ik beginnen met een site genaamd mc-projects. Op deze site zullen wij verschillende dingen aanbieden.

site hosten
    Ten eerste is mc-projects gewoon een Hosting bedrijf waar je, je site en domein kunt hosten voor een lage prijs. Je krijgt natuurlijk gewoon de complete controle over je eigen ftp/database etc.

je eigen criminal laten maken door mc-projects
    Natuurlijk zijn er verschillende sites waar je heel snel je eigen criminal kan opzetten maar aan deze sites kun je meestal zelf niks verdienen. Wij zullen natuurlijk wel de kans bieden je betaalt eenmalig een bedrag en we ontwerpen een complete site voor die gene met eigen belservice. Zo geven wij de mensen zelf ook nog is de kans een lekker zak centje bij te verdienen.

Losse scripts ontwerpen
    Ook zullen wij natuurlijk gewoon losse scripts gaan ontwerpen voor onze klanten.

Complete lay-outs laten ontwerpen
    Het klinkt natuurlijk voor zich je kunt dus ook bij ons je eigen lay-out op maat laten maken door een van onze pro designers!

Plaatjes maken header/banners etc.
    Ook bieden wij de kans om header of banners of andere plaatjes rondom dit onderwerp te laten ontwerpen door een van onze pro designers

Forums
    Het is de bedoeling dat er ook een groot forum komt voor de leden om te helpen met fouten in scripts etc.

Downloads
    Ook is het onze bedoeling dat je er templates kunt downloaden. Complete criminals, Lay-outs, Programma's wat te maken heeft met sites ontwerpen maar, ook gewone HTML scripts/javascripts.

scriptles
    Hier willen wij als het enigszins mogelijk is ook nog een aantal script lessen op schrijven.

Enzovoort
    Ik kan nog wel even doorgaan met schrijven maar ik geloof dat ik de belangrijkste punten wel al heb gehad.

Mijn vraag luid:
    Ik ben heel erg benieuwd naar jullie mening! vul aub. het lijstje hier onder in:

Gelieve ernstige afkrakingen via privé bericht en blijf alstublieft als het enigszins mogelijk is ontopic!!

Met vriendelijke groet,
    Rick Jipping

Samenwerkingen van mc-projects:

PHP
    Rick Jipping   | Mc-Projects              (scripter, Ontwerper)
    Richard Sikkel | Xento Internet Solutions (Designer, Scripter)
    Ricky Groot    | Pro Designen Xtreme      (Designer)
    Niels Huigen   | Major-Crime              (Scripter)
    Frank Burasian | Network4all              (Scripter)
    Jordy Fidder   | Sensco                   (Nood Scripter)

Overigens hebben we nog een paar forum moderators en uploaders.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • het Idee: 9/10
    Kans van slagen: 9/10
    Zal u voor mc-projects kiezen: ja
    Heeft u nog tips: Nee,alles perfect.
    Heeft u nog klachten: Nopé.
    Heeft u nog vragen: Nopé.

Mvg
    Marcus

Overige: Graag hier invullen

Slotzin: Graag hier invullen

• @ Marcus

Heel erg bedankt voor u mening Marcus:)
    We zijn blij dat u in ons idee echt een goed project ziet.
    Wij zullen er alles aan doen om dat waar te maken

Met vriendelijke groet,
    Rick Jipping

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.11.09 14:42:25:
    Beste leden,

Zijn er nog meer mensen die hun mening kwijt willen of houdt iedereen het voor zich zelf? Pleas mensen zeg maar wat je er van vind.

Groetjes

• Het Idee: 10/10
    Kans van slagen: 10/10
    Zal u voor mc-projects kiezen: misschien
    Heeft u nog tips: nee
    Heeft u nog klachten: nee
    Heeft u nog vragen: nee

Slotzin: Rick Succes:D

Mvg, Gerben

• Het Idee: 10/10
    Kans van slagen: 9/10
    Zal u voor mc-projects kiezen: misschien
    Heeft u nog tips: nee
    Heeft u nog klachten: nee
    Heeft u nog vragen: nee

Slotzin: Gewoon super idee,veel geluk!

• het Idee: 9/10
    Kans van slagen: 6.5/10
    Zal u voor mc-projects kiezen: Nee, ik maak mijn eigen criminals.
    Heeft u nog tips: zo ja, hier invullen.
    Heeft u nog klachten: zo ja, hier invullen.
    Heeft u nog vragen: zo ja, hier invullen.

Overige:
    Er zijn genoeg criminals, je hebt er zo een criminals online gezet, overal staan ze te download met een duidelijke omschrijving..
    Ook bestaan er al geringe sites waar je simpelweg een eigen maffia kan starten, en door extra punten uitbreidingen te kopen.

Hoe wil je dit gaan concurreren?
    - Er bestaan duizenden criminals, je hebt er zo een online gezet.
    - Er bestaan genoeg hosings, voor scherpe prijzen?

Slotzin:
    Ik wens je, heel veel succes.
    Ik zal de site zoiezo in de gaten houden.

--
    Zorg voor een goede marketingmix, en kijk naar je concurrenten.
    Hoe pakken zij dit aan? Hoe wil jij het aan gaan pakken? Waar maak je reclame, en wie is je doelgroep.

Veel succes!!(h)

• het Idee: 5/10
    Kans van slagen: 5/10
    Zal u voor mc-projects kiezen: nee
    Heeft u nog tips: voor je zo iets begint moet je goed plan hebben. het is niet slim om te veel willen doen. je kan je beter op 1 ding consenteren in het begin. en later uitbreiden.
    ( ik spreek uit ervaring )

Slotzin: Ik wil je ieder geval veel succes wensen.

• @cashmoneyz
    Hallo,

Heel erg bedankt voor je positieve reactie. Wij zullen er ook alles aan doen om dit waar te maken.

Groetjes,

Bedankt voor je reactie.
    Natuurlijk zijn er genoeg sites waar je simpel je criminal kunt downloaden en kunt opzetten. Maar laten we eerlijk zijn sommige mensen snappen zelfs naar een super goeie beschrijving nog steeds niet hoe ze iets online krijgen en ze hebben een standaard spel dan. Omdat onze server redelijk goedkoop levert kunnen wij ook goedkoop leveren en verzekeren dat de site altijd snel zal lopen en dat uitval van uw site zo goed als is uitgesloten. Over de reclame hebben we natuurlijk ook zeer goed nagedacht. Dit kan gebeuren op openbare forums. Maar ook op eerder ontwerpte sites van mij.

Me doelgroep is vooral jongeren van ronden de 14 omdat de meesten dan het super mooi lijkt om een eigen site te beginnen. Maar ook kunnen we volwassen aangezien wij ook complete sites voor bedrijven etc. zullen gaan ontwerpen voor natuurlijk zeer scherpe prijzen.

Overigens gaat het mij ook niet om het geld verdienen maar voor de plezier in het scripten. Tuurlijk ik moet het geld er wel uithebben wat ik er allemaal in investeer.

Hopende u hiermee genoeg geïormeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
    Rick Jipping

Hallo rickvbeek,

Hier hebben wij ook zeer goed over na gedacht vandaar dat wij een overeenkomst hebben gesloten met grote hosting partijen. Daarnaast hebben wij ook echte pro scripters er bij om alles zo goed als mogelijk te maken.

• het Idee: 5/10
    Tja, het is eigenlijk een standaard site-ontwikkelaars bureau, waar naar mijn idee niks van uniek is.

Kans van slagen: 7/10
    Als je in de begin-dagen/weken bijvoorbeeld leuke acties opzet, zoals gratis 2de domein + hosting of gratis hosting bij ontwerp.

Zal u voor mc-projects kiezen: nee, ligt geheel niet aan jullie :p maar ik heb zo mijn mensen die het zeer goedkoop doen.

Heeft u nog tips: Laat de mensen die hieraan meehelpen hun website eens in google plaatsen... dit komt erg amateuristisch over dat ik op alles heb gezocht en dat ik maar 2 websites kon vinden.

Mvg,
    Cas van Dongen

• Cas

Hallo Cas,
    Als het aan ons licht is dit wel een standaard idee. inderdaad. Maar de meeste ontwikkelaars troffelen je geld dan af via de belservice of willen promotie op je site zien. Of uploaden voor jou een standaard source.

Als het goed is zijn ze allemaal wel te vinden op google hoor. Maar het kan natuurlijk zijn dat u er over heen kijkt.

Alsnog heel erg bedankt voor jullie reacties.

Met vriendelijke groet,
    Rick jipping

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!