-zie nieuw topic-
DPad.nl zoekt schrijverstalent
- Lodewijk
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Heb in het verleden al eens gesolliciteerd, maar hier totaal geen reactie op ontvangen...
Mijn vraag bij deze is mijn sollicitatie ooit wel ontvangen?
Mvg,
Cas van Dongen -
Het eerste nieuwsbericht werkt niet
-
even een vraagje vooraf als ik een email ga sturen
ik heb bij lastige woorden en engels vaak last van spelfouten omdat ik dyslexie heb, is dit heel erg??
-
@ Cas: Ik heb wel gereageerd op jouw PB toen, maar waarschijnlijk heb je die over het hoofd gezien. Zou je mij kunnen contacteren via MSN? Volgens mij heb je die wel, stuur anders even een PB.
@ marikisoke: Bij mij doen, hier thuis en op school, beide websites het gewoon.
@ puddinghoofd: het kan een probleem zijn, vooral bij het plaatsen van nieuws. Daar gaat namelijk geen eindredacteur overheen, die de spelfouten eruit haalt. Bij artikelen gebeurt dat wel, dus daar zou het gewoon bij kunnen.. Maar sowieso hoef je nooit in het engels te typen, en moeilijke woorden kan je altijd opzoeken. Waag maar een poging, je ziet vanzelf wat eruit komt..
- Lodewijk
-
-
Zoals in het startbericht vermeldt staat, neem ik sollicitaties enkel aan via een emailtje. Stuur je sollicitatie dus, met de benodigde punten, naar lodewijk [apenstaart] dpad [punt] nl
- Lodewijk
-
-
DPad is nog steeds op zoek naar schrijverstalent. Maak je niet druk, heel streng ben ik niet
Nooit geschoten is altijd mis!
- Lodewijk
-
mag je in solicitatie ook je eigen stukje schrijven?
-
Een mod die de regels nietent, banpunt, emails mogen niet in berichten en startposten, zo laag dat cp gevallen is haha, oneerlijke boeren n verwijder dit niet, dit is recht op mening!
-
Bedankt voor je opmerking, maar het vermelden van je emailadres in een topic is op dit moment nog niet verboden.
Ik zie dat een ander crewlid je inmiddels al beloond heeft voor je ongewenste gedrag.
Laten we niet afwijken van het topic onderwerp, ajb!- Lodewijk
-
ik heb mijn mailtje gestuurd;)
-
Dankjewel!
Sollicitaties kunnen ook via PB verzonden worden. Vergeet dan niet je email te vermelden.- Lodewijk
-
waar staat dpad voor ?
-
jongens even een tip , let op spelfouten ! hier word kritisch naar gekeken. veel succes alle solicitanten.
-
@ sloosmedia: een D-Pad staat voor Directional Pad. Het is de vierpuntsdruktoets die op de controllers van veel consoles te vinden is.
@ iedereen: Puddinghoofd heeft in gelijk: zorg dat wat je typt, ook werkelijk klopt. Lees het nog een keer door, voordat je het mailt. Je kunt het zelfs hardop voorlezen, om kromme zinnen te ontdekken.
-
Ik heb mail gestuurd
-
En inderdaad ontvangen. Reageer je nog even op mijn email?
@ iedereen: inmiddels heeft dit topic twee nieuwe crewleden opgeleverd, en een aantal lopende sollicitaties. Maar de vacature staat nog steeds open!
Wees niet bang om dus een mailtje te sturen. Via PB mag ook..
- Lodewijk
-
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!