gratis MMORPG

  • Hey, ik ben op zoek naar een gratis MMORPG.
    Dus als je er eentje weet gelieve deze te posten.


    Voor alle duidelijkheid, ik zoek dus geen betalend spel, gewoon omdat ik van mezelf weet dat ik zoiets na 20 dagen beu ben :)


    Misschien liefst ook een spel dat nog niet te oud is :)

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • Runes of Magic.
    Goeie RPG, veel opties.
    Enige wat je kan doen is dmv betaling items etc kopen.
    Deze kan je ook gewoon halen door het te spelen, in tegenstelling tot zooi als Runescape en vele andere mmo's.
    Ziet er ook nog eens goed uit en de features zijn niet gek.
    Hope dat je er wat aan hebt.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Gratis...


    De leukste MMORPG die ik tot nu gratis heb gespeeld is toch Silkroad Online, super kwaliteiten, super gameplay, alles tip-top in orde maar het duurt wel meer dan 1 jaar voor je voldoende skillpoints hebt voor al je skills en voor je het maximum level hebt behaald...


    En het allergrootste nadeel: de servers zijn altijd 99.5% vol dus de kans dat je in de server komt is zo miniem dat je na 2 uur nog niet aan het spelen bent...


    Absoluut geen aanrader dus, tenzij je er 2,5 jaar geleden mee was begonnen want dan kon je er nog gemakkelijk in :p


    [offtopic]En wat heb je nu aan mijn reactie? NIETS! :p[/offtopic]

  • @WoutR, Ingame is zeer actief.
    volgens mij heeft 3/4 niet eens door dat het spel een forum heeft.
    Nut is er ook niet echt.
    Je download, registreert en speelt wat heb je nog meer nodig ?

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Heb het gespeelt, alleen MMO's boeien me niet lang genoeg, enige die het langste volhield is Guild Wars omdat daar nog een beetje goed verhaal inzat en het meer is dan button bashen, Eve Online was ook leuk maar te duur en te weinig tijd.
    Zal het anders weer eens gaan downloaden, is een tijd geleden en kan het best nog eens gaan proberen.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Citaat van tree

    Niet aan te raden :p


    Mijn vorige computer is door WarRock kapot gegaan omdat mijn PC altijd crashte door dit spel, en het spel was niet eens leuk ook :p


    Slechte computer dan xD
    want ik speel het al 2 jaar zonder problemen XD

  • Citaat van mv92

    Slechte computer dan xD
    want ik speel het al 2 jaar zonder problemen XD


    Nee want mijn computer was een van de nieuwste toen ik begon met WarRock te spelen, en m'n broertje met een oudere computer kon het perfect spelen...


    Trouwens het spel veroorzaakt ontzettend veel lag op je internet, wanneer je met meer dan 15 spelers in 1 server zit...


    En het zit vol met kindertjes van 10 jaar die niet anders doen dan whinen en de rest gebruikt hacks dus...


    Nog een positief puntje? :p


  • Ja XD,
    Hoe hoger je lvl is dus teleuker word het,
    + dan kun je room maken met bijvoorbeeld + 21 of +31
    en der zijn elke week nu updates tegen hackers,
    en der is een muted systeem:)


    Nog slechte punten XD

  • Citaat van Smil-E

    kent er iemand een site zoals runescape waar je dus via je internet browser op kunt spelen ?


    OgreIsland, moet je even googlen, weet site niet meer.
    Was wel vet om te spelen opzich.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Als je het een beetje goed aanpakt speel je ook WoW gratis of ijji games met gratis gcoins

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.11.09 21:20:56:

    Citaat van Laeresh

    Runes of Magic.
    Goeie RPG, veel opties.
    Enige wat je kan doen is dmv betaling items etc kopen.
    Deze kan je ook gewoon halen door het te spelen, in tegenstelling tot zooi als Runescape en vele andere mmo's.
    Ziet er ook nog eens goed uit en de features zijn niet gek.
    Hope dat je er wat aan hebt.


    Runescape is niet zooi want je kunt via java je bot instellen enzo en je hebt binnen een dag of je wc en je strenght enzo op 99

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!