Teamleden groot maffia project.

• Beste cp-ers,

korte uitleg
    Ik heb nog 2 leden nodig voor mijn team dat bezig is aan een groot maffia project. Het gaat hier om een game waarbij een eigengemaakte source komt en een unieke layout.
    Gelukkig word dit niet een van de andere 20.000 maffiagames die nu online zijn.
    Er zitten namelijk veel unieke dingen in. Maar dat hoor je bij je gesprek wel.

vereiste teamlid 1:
    - Minimaal 16 jaar
    - optimale kennis van PHP en MYSQL
    - Portfolio

vereiste teamlid 2:
    - Minimaal 16 jaar
    - Kennis van flash en photoshop
    - Portfolio

Dit project zal niet binnen een dag kunnen worden afgerond dus neem van mij aan dat het een aantal maandjes zal gaan duren.

beloning
    Deze afspraak zal worden gemaakt tijdens je gesprek.

Graag alleen reageren als je wilt meedoen, de rest van jullie reacties over mijn project hoef ik namelijk niet in dit topic te horen.

Met vriendelijke groet,
    Stan

• ik wil wel die teamlid nr1 zijn :)
    Ik ben dan wel geen 16jaar, dit wordt ik pas in 2010.
    Maar ik heb wel al een zeer goede kennis van php & mysql (en andere kan je in mijn profiel zien als extra's)

• @Vlukeno,
    Je profiel van CP zegt niks,
    Iedereen kan dat nep invullen en de kennis niet hebben... ^o)
    Het is handig voor Stan als jij je website etc. of werkjes laat zien dat je kan bewijzen dat je er dergelijk wat van af weet!

Gr.
    SkyNet

• Owja Even dat jullie het weten ik doe ook mee met dit project samen met stan verzonnen mischien ben ik wel geen 16 maar ik ben wel promotor/bedenker/beheerder

Dat jullie het weten

• Men website is sinds de grote vakantie gesloten.
    dit is wel waar wat je zegt dat ik zou kunnen liegen ;)
    Ik zou wel een script willen zetten dat ik zelf gemaakt heb, maar dit zou te gemakelijk zijn vind ik want dan zou ik die uit een source kunnen gehaald hebben dus dit is niet echt interesant.
    Om men niveau te testen kan je mij zeggen wat ik moet scripten (bv een config ofzo) en dan zal ik die maken en posten zodat julie zien dat ik het zelf doet .
    Maar zeg dan wel een pare unieke dinges eh ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!