Posts by vulkeno

    Beste,


    Ik ben opzoek naar een webdesigner die een mooie layout zou kunnen maken voor mijn site.
    Wanneer u op mijn site inlogt kan u een 3D wereld creëren vanaf een grafisch interface, waar u nadien op voort kan scripten zodat u een volledige game in html en javascript kan maken.
    Op mijn huidige website: http://www.vulkenogui.com kan u een video vinden waar u op kan zien wat er zo gedaan kan worden (deze video kon niet helemaal volgen op het grafisch gebied en zal ik dus opnieuw moeten maken).


    Ik ben opzoek naar iemand die een mooie, profesionele en unieke weblayout zou kunnnen maken voor mijn site.
    Bij het openen van mijn site zou het duidelijke moeten zijn wat er exact kan gedaan worden met deze interface.
    Indien u interesse hebt stuur me een prive bericht met uw prijs in en liefs een paar voorbeelden van wat u al gedaan hebt.
    Alvast bedankt voor uw interesse.


    Met vriendelijke groeten,
    Vulkeno

    Hey,


    Ik ben begonnen met een 3D grafisch interface online.
    Als je inlogd op mijn site kan je zeer makelijk nieuwe mappen aanmaken, en hier in objecten toevoegen.
    Er bestaat ook een javascript library om nadien deze objecten terug op te vragen en functies hier aan te verbinden.
    De basis van mijn project staat al online.
    Er moeten nog veel opties aan toegevoegd worden.
    Omdat ik zo druk bezig ben met deze te ontwikkelen heb ik geen tijd om de site zelf echt te ontwerpen.
    Hier is mijn site:
    http://www.vulkenogui.com


    Daarom zou ik hier graag vragen of er mensen zijn die mij zoude willen helpen met layouts te maken met de site, of zelfs pagina's te maken ?
    Zoals julie kunnen zien is deze site gratis, dus kan ik spijtig genoeg ook geen geld uitgeven voor julie werk.
    Ik kan wel een pagina toevoegen waar er zal staan wie allemaal mee geholpen heeft en een link naar julie website zetten.


    Wie heeft er interesse om mee te helpen aan de site van dit project ?
    Alvast bedankt.


    mvg,
    Vulkeno

    Ik ben momenteel op een ipad en iphone SDK bezig.
    Ik zou dus ook een aplicatie kunnen maken voor iphone en ipad vanaf waar je dit spel zou kunnen bereiken.
    Als je hier in interessen hebt zeg het mij maar :)

    Ja deze afspraken kunnen in een contract worden vast gesteld als u dit wildt.


    De website is al voor een deel gemaakt, maar hij staat nog niet online.
    En ik zou willen dat de beheerder deze ook verbeterd en text bijschrijft in het engels als mogelijk.
    De basis kennis van c++ is niet echt nodig maar zou het wel gemakelijker maken bv in de doc om te begrijpen waar over het gaat.


    (Het is een c++ sdk voor iphone/ipad)

    Beste,
    Ik ben bezig met een groot project: een ipad/iphone sdk in windows. Ik ben al zeer ver met dit project, maar ik heb iemand nodig dat de website zal beheeren terwijl ik de sdk verder programeer.
    Anders heb ik veel te veel werk.


    De eisen van deze webmaster:
    ->kennis van php/css/javascript
    ->database kunnen gebruiken (sql)
    ->Goede kennis van engels
    (de site is in het engels)
    ->Mooie layours kunnen tekenen
    ->Liefst ook een minimum kennis van c++ als mogelijk


    Deze zal 10% van de inkomsten krijgen

    Men website is sinds de grote vakantie gesloten.
    dit is wel waar wat je zegt dat ik zou kunnen liegen ;)
    Ik zou wel een script willen zetten dat ik zelf gemaakt heb, maar dit zou te gemakelijk zijn vind ik want dan zou ik die uit een source kunnen gehaald hebben dus dit is niet echt interesant.
    Om men niveau te testen kan je mij zeggen wat ik moet scripten (bv een config ofzo) en dan zal ik die maken en posten zodat julie zien dat ik het zelf doet .
    Maar zeg dan wel een pare unieke dinges eh ;)

    En ik ben 1 van die weinige scripters xD
    Ik ben momenteel wel op een project bezig maar die is bijna af .
    Als je wilt dat ik je scripter wordt contacteer me dan via pb ;)

    Hey,
    Ik ben op zoek naar iemand die zou kunnen designen voor mij.
    Hij zou dan de in-game van een crime moeten maken en een stad tekenen die stuk per stuk zal opgebouwd kunnen worden . (in een mooie crime style natuurlijk )
    Ik heb een schema van hoe het structuur er zou moeten uit zien van de in-game:

    dat is dus hoe het structuur er zou moeten uit zien, maar het eind resultaat moet natuurlijk veel beter zijn :D.
    een 100% gepersonaliseerde scroll bar mag zoals in het voorbeeld .
    In de menu rechts moeten de volgende knoppen te vinden zijn:
    -Mobiel
    -Shop
    -Bank
    -Profiel wijzigen
    -gebouwen
    -Drugs zaken
    -Familie.


    Nog een detail:
    Het is niet omdat er al een header (soort van :p ) of knoppen zijn dat ze er zo moeten uit zien,
    ik zou liever hebben dat ze er anders uit zien: 20X beter dus ;)
    Want ja deze "soort van" layout :p heb ik zelf gemaakt om te tonen hoe ik het ongeveer wil :)


    Ben je geïntereseerd in het designen voor dit project "God Of Crime "
    Laat dan je gegevens achter

    PHP
    Naam:
    Kosten:
    Tegen waneer je het zou kunnen af maken
    design hervaring
    en een voorbeeltje van wat je zo al gedaan hebt.

    Hey,
    Ik ben effe gaan kijken
    en het zijn niet 150 leden maar 194.
    Dus dit is al een beetje beter, ookal was het al goed :p
    Ik heb effe na gedacht over deze site.
    En ik zie hier staan dat de layout aleen al 100 waart is.
    En daar moet je nog is die scripts bij tellen want die zijn er ook niet alleen gekomen.
    En ook nog is de geïnvesteerde tijd in dit project.


    Als je op die factoren allemaal telt denk ik dat het spel de 250euro toch wel waart zijn .
    Spijtig genoeg ben ik wel op een ander project bzeig.
    Maar dit allemaal om te zeggen dat die 20 euro een beetje overdreven zijn.