attack Script

• Hee Cp,

Ik heb een vraagje over het Attack Script van de Criminolz Source. zou iemand me kunnen helpen? Als je bij Criminolz aanvald krijgt de gene die aanvald wel een deel van het geld dat cash staat maar er gaan geen levens af bij de gene die aangevallen word. Weet iemand hoe ik kan zorgen dat er wel procenten levens af gaan? Net zo iets als bij de banditi source.

Mvg. Bever

• Daar heb ik zelf ook al aan gedacht ik heb geprobeerd uit banditi te halen. Maar als je dan iemand aanvald krijg je al die foutmeldingen. zoals je hebt nog geen 10 killers okal heb je er 200. Haal je die foutmelding er uit krijg je de volgende en zo bijft het maar door gaan. Het lukt me gewoon niet. En zelf scripten ik ben pas een beginnende scripter en zo een heel script zelf maken dat kan ik nog niet.

Mvg. Bever

• Script Criminolz:

Script Banditi:

• nou zal ik maar aardig wezen :)

• Denk erom dat het nooit de bedoeling was dat mensen gezondheid kwijtraken nadat die persoon een aanval verloren heeft. Daar was namelijk de optie 'moorden' voor bestemd.

Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!