Ideeën lijstje

• Beste leden,

Omdat sommige denken dat CP zo zal blijven zoals het nu is, jullie zitten serieus fout, er zijn massa's ideeën die wij graag voor jullie willen realiseren.

Om jullie op de hoogte te houden gooi ik mijn lijstje al even in dit topic, de rest van de ideeën blijft nog geheim ;).

Ideeën

+------------------+

- PB's blokkeren
    - Automatisch (via AJAX) de aller nieuwste topics laten zien
    - Wanneer men een reactie wil posten, dat er dan minstens x aantal
    tekens moeten worden gebruikt (om spam te voorkomen)
    - Banpunten ook terug kunnen laten verwijderen(admin paneel)
    - Een archief systeem (waar gesloten topics in komen)
    - Een titel checker die voor dat de persoon het bericht post een aantal
    oudere topics laat zien die misschien overeen kunnen komen met
    het topic wat wordt aangemaakt.(houd dubbele topics e.d. ook weer buiten
    is kan de gebruiker weer een duwtje in de rug geven!)
    - Grotere avatars mogelijk maken (90x90)
    - Jarige vandaag pagina maken

+------------------+

Bugs

+------------------+

Het paginasysteem verbeteren, na zoveel topics gaat ie in de layout
    verkeerd
    Ondertitel een maximaal aantal tekens geven(nu loopt ie er bij sommige nog
    uit)
    .... (de rest moet ik in het bug topic nog bekijken)

Hebben jullie nog toevoegingen, dan kunnen jullie deze ook steeds hier melden :) daar dient het wat voor! :cheer:

(voor de mensen die het interesseren, binnen ongeveer 2 weken zullen wij beginnen met deze te programmeren/scripten)

Mvg,

Dein

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Top Dein! Binnen de crew zijn inderdaad stapels met ideeën die we allemaal willen uitvoeren én gaan uitvoeren.. en sommige ideeën blijven inderdaad nog even geheim. De kersen op de taart.. ;)

• Citaat van W0utR

- Allernieuwste topics via AJAX is al gebouwd, moet er enkel nog ingezet worden

wist ik niet...

Citaat van W0utR

- Paginasysteem zit er ook al in, enkel nog niet bij forum's

zit in artikelen/downloads/scripts als het goed is...

Zelf wil ik nog eens naar db.php en forum.php kijken...
    Er zit namelijk de zelfde bug in beide (die in het forum is gister door lodewijk ontdekt)
    Mogelijk komt dit door de codering, volgens was het voor die update nog niet...

Citaat van "Dein"

(voor de mensen die het interesseren, binnen ongeveer 2 weken zullen wij beginnen met deze te programmeren/scripten)

Jammer genoeg zijn we nog niet op de hoogte over wat het nieuwe systeem is dat gebruikt gaat worden, en hoe het werkt.
    (Ik heb de indruk gekregen dat koen alle wijzigingen wilt gaan bestuderen voor hij deze doorvoert)

Citaat van lhmedia

bij mij weergeeft de hele layout fout in ie de content staat onder het menu zal zo screen maken.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.10.09 19:36:36:
    http://img210.imageshack.us/img210/1929/screenst.png

Waarom gebruik je dan ook ooit IE?
    En mag je heel veel ongeluk (laten we het maar een beetje normaal houden ook al wil ik het heel graag overdrijven) krijgen als je IE 6 gebruikt!

• Misschien een heel mooi check systeem? zodat je punten kan geven ipv een hele reactie.

+ standaard opmaak automatisch als je een topic wilt starten voor bijvoorbeeld verkoop topics, of checks.

• 1. een uitgebreide home.
    Met overzicht van:
    - nieuwste: artikels,script,downloads,marktplaats.
    - poll
    - laten zien wie online is.

2. marktplaats gescheiden.
    - nu staat marktplaats bij algemeen gedumt en dat vindt ik erg onpoffesioneel..

3. profiel reactie`s.
    - de mogelijkheid om reactie`s op iemands profiel te zetten.

4. vrienden systeem
    - je kunt vrienden toevoegen, zodat andere kunnen zien( op je profiel) wie je graag mag.

5. nieuwe layout.
    - we hebben gewoon een proffesionele layout nodig.

6. rank systeem.
    - mensen kunnen hun php/mysql laten testen.
    en krijgen dan toegang tot het proffesioneel forum gedeelte toegang.
    ( zodat gevorderde mensen enkel antwoord krijgen van pro`s)
    7. betere text-editor.
    ik weet niet hoe dat heet maar wat je bij sitedeals ook hebt.
    dat je bijna alles hebt.

8. topic-titel mouse-over.
    als je met je muis over de topic`s gaat (linkermenu)
    krijg je info: reactie`s,poster,enz.

9. betere categorie indeling.
    bij marktplaats: contests,advertentie`s.

10. banreden.
    Je ziet nu : 3 banpunten.
    maar staat helemaal niet waarom.
    ik vindt dat de reden erbij moet staan, zodat het lid dat verbannen is ook weet waar die fout zat.

- Zo kan ik wel tot 100, doorgaan...-

Mvg , Geert-Jan | Sloosmedia.com:cheer:

• Goede punten, alleen op 10 moet ik even reageren: als je nu banpunten toegevoegd krijgt aan je account, krijg je een PB met daarin de reden van de moderator om jou te verbannen. Aangezien jij nog geen banpunten hebt (vooral zo houden! ;)), wist je dat niet.

Maar wil je graag dat de banreden publiekelijk getoond wordt? Mij lijkt dat niet zo eerlijk en plezierig.. :P

• Citaat van Lodewijk

Goede punten, alleen op 10 moet ik even reageren: als je nu banpunten toegevoegd krijgt aan je account, krijg je een PB met daarin de reden van de moderator om jou te verbannen. Aangezien jij nog geen banpunten hebt (vooral zo houden! ;)), wist je dat niet.

Maar wil je graag dat de banreden publiekelijk getoond wordt? Mij lijkt dat niet zo eerlijk en plezierig.. :P

dat weet hij volgens mij goed genoeg na zo een 75tal uurtjes...

Maar swat,
    Nice !zal binnenkort eens wat updates posten zit nu op iPod :cheer::cheer:

• Citaat van lhmedia

bij mij weergeeft de hele layout fout in ie de content staat onder het menu zal zo screen maken.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.10.09 19:36:36:
    http://img210.imageshack.us/img210/1929/screenst.png

Zet je zoom op 100% en hij staat weer goed (staat nu op 95% ;))

MrMees: waarschijnlijk staat jou zoom ook niet lekker dan, probeer het is met ctrl + 0

ontopic:
    Wat me ook wel relaxed lijkt is een functie dat ik ingelogd blijf, vind het zo kut om elke keer opnieuw in te loggen, misschien dat je zo kan doen dat je in je gebruikerspaneel een IP op kan geven en dat je dan op dat IP ingelogd blijft (voor de veiligheid ;))

• Citaat van "sloosmedia"

2. marktplaats gescheiden.
    - nu staat marktplaats bij algemeen gedumt en dat vindt ik erg onpoffesioneel..

[offtopic]In welke kattagorie staan die poffertjes nu?[/offtopic]

Ehm. Al een keer eerder gesuggereerd: Een "Read All" knop, heb bij sommige topics geen zin om ze aan te tikken en dan blijven ze toch blauw. Wel handig lijkt me :)

• wat mij ook een handig idee lijkt is een mobiele versie, dan kan ik makkelijker op criminalspoint komen als ik op mijn mobiel zit. Het is nu wel te doen op je mobiel alleen relaxed is anders

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!