Ik ben bezig met een compleet unieke crime game.
Ben ongeveer op 50% Nu is de vraag: Wat vinden jullie er van??
Website: http://www.crimz.nl
Login: demo
Passw: demo
:cheer:
Ik ben bezig met een compleet unieke crime game.
Ben ongeveer op 50% Nu is de vraag: Wat vinden jullie er van??
Website: http://www.crimz.nl
Login: demo
Passw: demo
:cheer:
Niet echt veel opties verder mooi spel :p
Die kleine header daar links in de hoek is niet mijn smaak ook omdat de tekst nu er wat onverzorgd bij staat bovenin. Misschien de content ook in zo'n apart vak net zo'n soort als het menu.
Verder ziet het er leuk uit, inderdaad nog wat weinig opties maar aangezien je zegt dat je op 50 % bent lijkt het me dat daar nog iets mee gebeurd
Veel succes verder!
geluksrad heeft bug, je kan zovaak als je wilt draaien 1x per uur is het beste of 1x per 3 uur.
Pff als gewoon lid zou ik het niet willen spelen is uniek maar je raakt gewoon weg verdwaald in de site zelf
Probeer de css wat mooier uit te bereiden
Cass erg mooi.. leuke unieke dingen daar hou ik van. Die opties komen gaande weg nog wel. Maar dit is tenminsten 100x beter als banditi source die iedereen gebruikt.
Eindelijk eens iemand die wel de moeite neemt om iets zelf in mekaar te zetten en er dan ook daadwerkelijk iets moois van maakt.
Mooie site, hopelijk word het nog wat
zier er goed uit!
maar door dat BVOT idee word je game wl doorsluisgevoelig, het is een mooi idee maar er zitten veel twijfels aan.
Citaat van stanmaar door dat BVOT idee word je game wl doorsluisgevoelig, het is een mooi idee maar er zitten veel twijfels aan.
Ik weet het, ik probeer hier nog een oplossing voor te vinden.
Nice,
ziet er mooi uit
Ik vind het echt mooi.
En uniek!
Verder is de balk (header) bovenin, beetje appart.
Ik zie de tekst niet, hij verschijnt helemaal rechts, zodat ik maar een paar letters kan lezen.
Ik gebruik IE.
kan ik source kopen ?
in principe is de source niet gemaakt om verkocht te worden. Maarja, als je met een goed bod komt...Je weet maar nooit
Richtprijs?(a)
Wat heb je er voor over?
Ja minimum prijs ??
on topic graag
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!