Aangezien iedereen zich druk liep te maken gister om de fusie met CF en CP .. vraag ik me toch af waarom dat topic opeens verwijderd is en we er niks meer van horen..?
Ook is opeens CF weer offline..?
ben benieuwd
Aangezien iedereen zich druk liep te maken gister om de fusie met CF en CP .. vraag ik me toch af waarom dat topic opeens verwijderd is en we er niks meer van horen..?
Ook is opeens CF weer offline..?
ben benieuwd
ik heb gesproken met mark de eigenaar van cf volgens hem is er geen reden om te fuseren met koen en cp!
Het lijkt me nu niet echt nodig om hier weer een topic over te starten. Als er dingen zijn die we moeten weten, krijgen we die tzt wel te horen. Het vorige topic is ook gesloten, dus dit topic heeft ook niet echt kans van slagen.
Stop gewoon met gissen en wacht af totdat er een officiele mededeling wordt geplaatst door een crewlid van CP uit de eigen CP crew.
Ik gis niet maar vraag me af waarom er gisteren door een CREWlid zoveel herrie gemaakt word en er opeens niks meer van terug te vinden is..
Daar zal iemand wel zo z'n redenen voor hebben. Dat biedt nog geen aanleiding tot het starten van het zoveelste topic. De crew heeft inmiddels de nodige maatregelen genomen, zoals je op de frontpage kunt zien, en we zullen er waarschijnlijk snel meer informatie over krijgen. Geen reden tot paniek dus, ga maar rustig verder met de gang van alledag. Geniet van de zondagavond bijvoorbeeld
inderdaad, koen zal dit z.s.m oplossen!
topic slotje:slotje:
En jij bent? iemand die denkt alles beter te weten ik vraag me gewoon iets af.. en daar hoef jij dus niet op te reageren..
db-maffia, nu er duidelijkheid(soort van is) is het doodszonde opnieuw te beginnen niet?
Topics worden nu eenmaal dichtgegooit als het een zooitje word.
Doe je niks tegen.
Denk dat het met deze net zo zal gaan als bepaalde mensen hier weer gaan meediscusseren.
:slotje:
Gaan we weer discuseren. Vindt goed hoor.
nog 1 keer de uitleg aangezien sommige mensen oost indisch blind zijn. Er was geen afspraak om domein van criminalsfanaat door te verwijzen naar criminalspoint. En bij mark moet je helemaal niet wezen. Want mark wil wel dingen hebben maar betalen wil hij niet.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!