Refreal systeem

• Eey, ik wou samen met nog een paar mensen die banditi gebruiken een refreal systeem maken voor banditi, ik denk dat het al in de register.php zit maar weet niet zeker,

register.php

PHP
    mysql_query("UPDATE `users` SET `recruits`=`recruits`+'1' WHERE `login`='{$recruiter}'");
            mysql_query("UPDATE `users` SET `cash`=`cash`+'100000' WHERE `login`='{$recruiter}'");
    if($rec != "") {
            mysql_query("INSERT INTO `messages`(`time`,`from`,`to`,`subject`,`message`,`outbox`) values(NOW(),'$page->sitetitle','$recruiter','Referal','Je hebt een lid laten aanmelden op $page->sitetitle! je hebt €100.000 contant geld van $page->sitetitle gekregen!','0')");
    }
    if(mysql_num_rows($regip1) < 1){
            mysql_query("INSERT INTO `registered_ip` (ip) values('$IP')");

}

Regel 50-55 zit het denk ik in,
    maar wat is nou de link om iemand te laten aanmelden?

:cheer:

Ook heb ik al een script waarin de top5 te zien is met de meeste refreals, pb me voor script

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • [offtopic]Referral niet refreal[/offtopic]
    Ah een goede aanwinst voor Banditi, dacht dat deze dood was opzich.
    Mischien moeten mensen weer eens verdergaan want osBanditi is namelijk dood volgens mij.
    van OSvendetta horen we ook al niks meer :|

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• Ik heb heel register aangepast, nieuwe naam gegeven en een eigen refferal systeem gemaakt. Normaal moet dit iemand met wat kennis toch lukken

[offtopic]Of zeggen we gaan voor iedereen 1 maken, zodat hij vor u hier gratis wordt gemaakt:p[/offtopic]

• jah ik wil het gwn ff weten ;) want hij telt niets @ db bij en geeft geen bericht etc ;) maarja als je neit helpen wilt dan niet reageer dan ook niet;)

• Ja, maar een topic met een starter die geband is, plus de leeftijd van het topic maken het tot een nogal vaag onderwerp...

Post je code en database veld eens, anders kunnen wij ook niks.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!