Doe eens wat aan die afbeelding joh... het duurt zowat 1 minuut voor deze en de daarop volgende pagina's geladen zijn.
Photoshop Licentie Verlopen!!
- KyleM
- Closed
-
-
-
Heb er een Url van gemaakt
-
Neem contact op met Skynet. Hij heeft de gratis (Volledige) versie van CS4. Wel illegaal,
Ik heb hem ook maar geef hem niet zonder toestemming van Skynet (Mark).
Met vriendelijke groeten,
Martin:cheer:
-
Ik heb de crack wel voor je, maar dat geef ik niet via hier.
-
mensen lees hij heb al neer gezet dat het is opgelost dus hij heb geen illegaal troep nodig
-
amtlib.dll moet je even zoeken bij google vervangen en klaar:p geen last meer van code's enz.
-
oke..
-
Kan je niet CS3 er opzetten?
-
Jullie kunnen echt niet lezen?? Hij heeft al gezegd dat het al geregeld was en dat hij dus weer gewoon kan photoshoppen... lijkt me dat hier dus ook een Slotje op kan ?
-
Als mensen de oplossing willen hebben sorry dat ik dit een betje laat lees maar ik zet het er toch nog even neer voor andere mensen met zelfde probleem
Je moet eerst de datum van je pc 1 dag terug zetten dan de crack er op nieuw in zetten dan datum weer normaal zetten dan photoshop starten en bij help op deactiveer drukken dan photoshop weer op nieuw opstarten en een nieuwe serial key invoeren en klaar :cheer:
-
Zoals in de regels staat:"Het plaatsten en/of vragen van illegale content, of erotisch materiaal is niet toegestaan"
Dus een slotje.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!