Photoshop Licentie Verlopen!!

  • Beste,


    Ik wou vandaag weer is aan de slag met Photoshop.
    Ik moest nog een serial in voeren die ik van een vriend heb gekregen (Hij heeft ook Photoshop)
    Maar ik kreeg een groen vinkje, dus ik druk op veder en wat krijg ik:
    Dit licentie voor dit product is verlopen!


    Ik had ergens op google gelezen dat je het met CCleaner het register kon schoonmaken, maar dit is me niet gelukt. Dus weten jullie hoe ik hem weer aan de praat krijg?


    Let op: Als ik Photoshop opstart krijg ik meteen de melding dus ik kan geen andere Serial invoeren!


    Printscreen:
    http://i35.tinypic.com/32zu8hv.png

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • :o Wat moeilijk he lezen!


    Ik had ergens op google gelezen dat je het met CCleaner het register kon schoonmaken, maar dit is me niet gelukt. Dus weten jullie hoe ik hem weer aan de praat krijg?


    Opnieuw installeren of dergelijke heeft geen zin, het staat in het register geregistreerd. Dus kom nou niet bijdehand doen!
    Dus een nieuwe licentie kopen heeft ook geen zin.

  • Juist niet, want mijn illegale software die werkt wel naar behoren.
    Stuur Adobe anders gewoon een mailtje ( uitgaande dat ie legaal is 8-) ).
    Ze zullen je vast wel helpen.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Beetje veel moeite vind je niet ?
    Een programma moet gewoon werken op de manier dat ie hoort te werken punt.
    Anders moeten ze je helpen met het zorgen dat het programma werkt zoals die moet.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Ga er maar niet vanuit dat die licentie legaal is, maar dat zijn die van jullie ook niet.. Schijnheilig gedoe.


    Als je photoshop gewoon netjes verwijderd zoals het hoort, zouden de registery sleutels ook verwijderd moeten worden. Anders pas je zelf even het register aan met regedit.

  • Al opgelost, wat W0utR zei hielp niet.


    Ik heb een paar uurtjes nog is gezocht en uiteindelijk gevonden.
    Mocht iemand het willen weten PB me ;)


    Allemaal bedankt!


    :slotje:

  • Kan je de oplossing niet gewoon neerzetten...

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Natuurlijk zijn hier ook wel mensen die wel een legale Photoshop hebben. Maar dat zijn dan mensen die het of per ongeluk heel goedkoop konden krijgen, of er echt heel veel mee werken, en waarschijnlijk ook nog zakelijk gebruiken.


    Om een design voor je eigen website te maken, of om een beetje aan te klooien in photoshop, koop je echt geen licentie voor 850,-. Adobe is gewoon veel te duur met zijn producten.

  • Je koopt het programma je maakt paar designs en het is zo terug verdient dus , Ik zou zeggen koop gewoon jou photoshop licentie heb je ook geen gezeik van adobe en dan weet je dat je automatisch updates krijgt ik zelf heb laatst een upgrade gedaan van cs3 naar cs 4


    Maar idd wat Killingdevil zegt geen een hobbyist zal photoshop kopen voor een paar opdrachten...


    En Adobe is wel duur maar dan heb je ook wat he


    Met vriendelijke groet,
    Mohamed Bourjel

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!