ik zoek design software voor het maken van lay-outs
nou is de vraag.
Wat is de beste design software en waarom
graag de + en - punten aub
wat voor design software gebruiken jullie
- ssjharry
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
...
Gewoon Photoshop?:slotje:
-
[offtopic]Hij vraagt ook + en - punten.[/offtopic]
Sorry Voor OffTopic
-
Gimp, plugins beschikbaar, community support, zelfde features als photoshop, alleen dan freeware met meer mogelijkheid.
-
Photoshop, veel meer mensen hebben photoshop en werkt ook zeer lekker
-
-
Ik ken Gimp zelf niet, en de versie maakt opzicht niet uit want ze verschillen maar in een paar heel minieme dingetjes (naar mijn mening).
-
ik heb het over welke versie fotoshop (adobe) het beste is
-
Photoshop
de nieuwste waarschijnlijk ><
-
Photoshop cs4
-
Van al de vorige versies vind je nog maar heel weinig op het internet, dus het zal waarschijnlijk CS4 worden voor je...
-
Je mag hier niet praten over piraterij!
-
[offtopic]Komt die bijdehand weer hoor, met ze piraterij
Hij zei: Van al de vorige versies vind je nog maar heel weinig op het internet, dus het zal waarschijnlijk CS4 worden voor je... Hij zegt niks over downloaden, misschien wel een Demo of dergelijke?[/offtopic]
Photoshop CS4, snel, simpel, alles gewoon, ik ken heel Gimp niet dus. Ook nooit mee gewerkt, meteen aan Photoshop beginnen!
-
Citaat van KyleM
[offtopic]Komt die bijdehand weer hoor, met ze piraterij
Hij zei: Van al de vorige versies vind je nog maar heel weinig op het internet, dus het zal waarschijnlijk CS4 worden voor je... Hij zegt niks over downloaden, misschien wel een Demo of dergelijke?[/offtopic]
Photoshop CS4, snel, simpel, alles gewoon, ik ken heel Gimp niet dus. Ook nooit mee gewerkt, meteen aan Photoshop beginnen!
LAWL!!!
Photoshop simpel ?
Toch maar eens aan Gimp beginnen dan. -
@ Laeresh
Dan ben jij gewoon een persoon die Photoshop niet snapt en niet mee om kan gaan.
Als je photoshop kent en de snelle toetsen weet ben je een stuk sneller! -
-
Mensen, dit is geen discussieertopic. De ts vraagt de plus en minpunten van elke photoshop programme. Niet wat jullie goed vinden. Geef dus de plus -en minpunten van photoshopcs4 en gimp etc.!
-
-
Komt hij met ze paint xD
Dat is helemaal niks
-
gewoon photoshop8-|
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!