Idee

• Citaat

Elite lid is een speciaal lid, dit zijn oude crewleden etc. of iemand die een speciale waarde heeft aan Criminalspoint :)

Edit;
    Misschien Elite lid een oranje / bruine kleur doen, oranje is namelijk geen moderator meer :}

Dit wil ik ook worden :o

Mvg PG

\"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

• Citaat

Dit wil ik ook worden :o

Mvg PG

Dit kan enkel als je crewlid was, of een grote sponsoring had gedaan. Of als je zoiets speciaals had gedaan voor CriminalsPoint, het is een zeer speciale rank. En is niet zomaar te krijgen. Kijk voor sommige is 5 euro een grote donatie en die krijgen daarvoor een Elite lid rank. En voor sommige is 5 euro een bedrag waarvoor ze een rank kopen, en die krijgen dus niet de rank, snap je?

• Citaat

Dit kan enkel als je crewlid was, of een grote sponsoring had gedaan. Of als je zoiets speciaals had gedaan voor CriminalsPoint, het is een zeer speciale rank. En is niet zomaar te krijgen. Kijk voor sommige is 5 euro een grote donatie en die krijgen daarvoor een Elite lid rank. En voor sommige is 5 euro een bedrag waarvoor ze een rank kopen, en die krijgen dus niet de rank, snap je?

Nee 5 euro koop ik geen rank mee hoor.
    Niet dat ik dit veel vind ofzo, maar is beetje commercieel dan een rank kopen ik bedoel... :)
    Ik zou wel sponseren moest het nodig zijn en moest ik kunnen sponseren.

Mvg PG

\"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

• @Jesse's idee voor php.net ubb
    Zelf vind ik dit niks. Beetje extra typwerk is nooit mis voor de leden :p

Citaat

Goed zo Niels! daar hebben we wat aan! voor de mensen die gebanned zijn,

Met vriendelijke groet,
    Cas van Dongen

Inderdaad :) Zoals dnb-whaky of mensen die op de vorige versies met ziektes hebben gescholden mogen er niet meer op vind ik zelf.

• In het linkermenu de actieve topics een kleur geven die de gebruiker nog niet heeft gelezen en die hij net gelezen heeft een andere kleur geven, want nu lig je steeds te wachten tot er iemand reageert maar zie je dat niet duidelijk ;)!

• Het quote systeem vindt ik zelf niet erg handig werken, als er bv. een te lange tekst inkomt kun je het beter verkorten of zo.
    En de hoeveelheid quotes een maximum op plaatsen van 5 à 6 anders wordt het echt ongelofelijk onduidelijk.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!