Wellicht is het ook handig als je een 'onthoud mij' functie bij het inloggen zet, want nu moet ik telkens weer opnieuw inloggen. Nu vangt Firefox wel een heleboel op, maar toch.
Idee
- Dominic
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Lodewijk, we zijn nog in de v4.01 statement. Wil je even dit idee in een apart topic openen. In het [ID] forum? Dit forum bedoel ik..
Alvast bedankt
-
Citaat
Elite lid is een speciaal lid, dit zijn oude crewleden etc. of iemand die een speciale waarde heeft aan CriminalspointEdit;
Misschien Elite lid een oranje / bruine kleur doen, oranje is namelijk geen moderator meer :}Dit wil ik ook worden :o
Mvg PG
-
Citaat
Dit wil ik ook worden :o
Mvg PG
Dit kan enkel als je crewlid was, of een grote sponsoring had gedaan. Of als je zoiets speciaals had gedaan voor CriminalsPoint, het is een zeer speciale rank. En is niet zomaar te krijgen. Kijk voor sommige is 5 euro een grote donatie en die krijgen daarvoor een Elite lid rank. En voor sommige is 5 euro een bedrag waarvoor ze een rank kopen, en die krijgen dus niet de rank, snap je?
-
Links in het forum in een nieuw tabblad/scherm laten openen, nu ben ik Criminalspoint steeds kwijt (a)
Waarom zijn jullie eigenlijk niet gelijk van V1/2 naar V4 gegaan :(?
-
Citaat
Dit kan enkel als je crewlid was, of een grote sponsoring had gedaan. Of als je zoiets speciaals had gedaan voor CriminalsPoint, het is een zeer speciale rank. En is niet zomaar te krijgen. Kijk voor sommige is 5 euro een grote donatie en die krijgen daarvoor een Elite lid rank. En voor sommige is 5 euro een bedrag waarvoor ze een rank kopen, en die krijgen dus niet de rank, snap je?
Nee 5 euro koop ik geen rank mee hoor.
Niet dat ik dit veel vind ofzo, maar is beetje commercieel dan een rank kopen ik bedoel...
Ik zou wel sponseren moest het nodig zijn en moest ik kunnen sponseren.Mvg PG
-
PHP.net ubb.
Uitvoer: [php=array_map]
Resultaat: PHP: Array_Map -
Leden tellertje en zoek functie voor scripts, downloads, leden etc.?
Off:
Nieuwe elite kleur is beter :cheer: -
@Jesse's idee voor php.net ubb
Zelf vind ik dit niks. Beetje extra typwerk is nooit mis voor de leden :pCitaatGoed zo Niels! daar hebben we wat aan! voor de mensen die gebanned zijn,
Met vriendelijke groet,
Cas van Dongen
InderdaadZoals dnb-whaky of mensen die op de vorige versies met ziektes hebben gescholden mogen er niet meer op vind ik zelf.
-
In het linkermenu de actieve topics een kleur geven die de gebruiker nog niet heeft gelezen en die hij net gelezen heeft een andere kleur geven, want nu lig je steeds te wachten tot er iemand reageert maar zie je dat niet duidelijk ;)!
-
Gesloten topics filteren uit de actieve topics lijst, wellicht een aparte pagina maken met recent gesloten topics?:p
-
De paginanummering hier rechtsboven goed maken
-
Het quote systeem vindt ik zelf niet erg handig werken, als er bv. een te lange tekst inkomt kun je het beter verkorten of zo.
En de hoeveelheid quotes een maximum op plaatsen van 5 à 6 anders wordt het echt ongelofelijk onduidelijk.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!