nog 9 hierzo:D
Lockerz invites!
- Jannick
- Closed
-
-
-
Gelukkig al 85 mensen die zich hebben aangemeld via mijn link!:D
T-shirt al binnen gekregen. Nu alleen nog wachten op de wii en 2gig usb.Ik ga trouwens de wii om laten bouwen omdat ik er anders niet nederlandse spellen op kan spelen. En ik moet aparte stekkers er voor kopen of een omwisselaar.
Iemand anders nog idee?n wat ik met me wii kan doen?P.S voor de mensen die het nog niet wisten je kunt dus geen spellen kopen omdat je ze hier niet op je xbox kunt draaien. En net zoals mij kun je dus wel gewoon een wii of ps3 of xbox kopen maar dan kun je hem alleen maar laten ombouwen om er een spel op te doen.
-
Verfen in het zwart? Geen idee eigenlijk
Zullen vast wel wat hacks voor te vinden zijn
-
Alles kan Jannick:p Koffiekan, melkkan. maarja.. laat hem dus ombouwen en dan kan ik er gewoon lekker onbeperkt spellen op spelen. Want ik ga toch niet online met me wii. Ik speel al lekker online met xbox:)
-
Hoe krijg je trouwens echt 85 mensen aangemeld... Damn! Naar mijn hele contactlijst spammen heb ik niet zo'n zin in :p
-
Heb ook niet naar me contact lijst gespamt:P er zijn maar stuk of 5 uit mijn msn lijst ^o)
De rest via een slimme truc gedaan, die ik hier niet ga weggeven (c) -
-
Ja, jijwel.
-
-
tsja er zullen hier vast wel mensen zitten die dus ook daadwerkelijk 85 Email adressen hebben aangemaakt bij een Hotmail of iets dergelijks...
get a life -
k heb vraagje die dingen die je kunt krijgen via lockerz zijn altijd op
hoe doe je dat?
-
Door er op de juiste tijden bij te zijn, staat ook in de FAQ..
-
Zonet was het redemption (misschien kan je nu nog wat kopen?), ik heb de $25 USD via PayPay kunnen kopen want de rest was allemaal al weg... :p
[offtopic]T-shirt voor Z-list member heb ik ondertussen ook al even ontvangen :)[/offtopic]
Lockerz is dus volledig gratis, en je kan er een hoop mee verdienen! Wil je een invite, stuur mij dan een bericht met je e-mailadres om je te kunnen registreren
-
Is de redemption al geweest?:|
EDIT: De januari redemption is nog niet geweest, ik houd het al dagen in de gaten.... Je hebt het wss over de December redemption?
-
Citaat van TaskForce
Is de redemption al geweest?:|
EDIT: De januari redemption is nog niet geweest, ik houd het al dagen in de gaten.... Je hebt het wss over de December redemption?
Nee hij was zonet, je kan er nog steeds op: http://ptzplace.lockerz.com/...
Wel je cache niet vergeten te wissen! -
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!! Nou houd ik de site elke dag in de gaten, en is de redemption al geweest:'(
-
Wanneer komt de nieuwe redemption dan? :p
-
Citaat van TaskForce
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!! Nou houd ik de site elke dag in de gaten, en is de redemption al geweest:'(
Had ik ook voor de vorige keer, toen die eikels het op nieuwjaar (0:00 uur) deden, natuurlijk was ik toen aan het feesten! :p
Vandaag en sinds enkele dagen ook al hard in de gaten aan het houden en sinds deze namiddag niet meer en plots zei m'n vriend daarnet dat het redemption was :p -
Dit is best wel klote
-
zeker klote!:}
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!