Lockerz invites!

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • ze worden gesponsord;) en terror er komt binnenkort games afdeling bij en koop spullen afdeling;) als je spullen aanschaft krijg je ook prijzen;) zijn ze nog mee bezig;)

  • terrosheep reclame(a)


    Edit by TerrorSheep: Is geen reclame, zo kan iedereen meteen zien wat het is. Ik vind het tot nu toe niet veel vet. Al dit soort website's is niet te vertrouwen..

  • Citaat van Jannick

    Heel smiechterig hoor.. Wow, echt een vorm van reclame. Zelf bang dat je niet genoeg punten krijgt? Drink een glas melk en alles gaat beter :P :cheer:


    ja echt een beetje flauw, aghja ik ben geen mod he kan geen misbruik maken van me rechten.8-|8-) dan krijg ik ban:hmm:

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.10.09 21:25:40:
    wel weer iemand extra voor me Faillist

  • Ik ben sinds vandaag Z-lister.
    Heel het probleem met men 1000 extra punten is trouwens weg!
    Ik heb nu 91 punten en 20 vrienden! maar ik krijg men punten voor dagelijks in te loggen echt niet altijd! ik weet dat het om de 24 uur is dus ik check de tijd ook.

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

  • Klopt, er zijn echt heel veel mensen bezig met inviten. Zodat het overbelast is geraakt. Daarom moet je even 1 dag ong. wachten op je mail.


    Volgende dag of een paar uurtjes is die wel binnen :cheer:

  • Ik heb nu 317 punten, heb ook aardig mijn best gedaan met 60 aangemelde leden.
    Voor de rest heb ik nu contact met hun opgenomen over het desbetreffende:


    Ik wou graag een wii en een psp bestellen, maar ik vroeg krijg ik dan wel de europese versie, ze zeiden dat ze druk bezig waren met het uitbreiden van de sponsors zodat ze de producten in allerlei versie's konden leveren. Dus ze konden nu nog geen Wii leveren die europees zou zijn. Maar ze zeiden er staan wel kadobonnen op van amazon.fr amazon.co.uk. die zijn wel europees, en daar kun je wel europese versie's van wii's en allerlei andere dingen kopen.
    Maar heb contact opgenomen met Amazon.fr want daar denk ik dat ik het weg ga halen want daar krijg ik 450 eur. voor om dingen te kopen.
    Maar wou vragen als je een franse wii koopt, dat je dan ook tussen nederlands kunt kiezen.
    Weten jullie toevallig hier nog iets van?


    Met vriendelijke groeten,
    Rutger Kurpershoek

  • Voor zover ik weet, is een Frans stopcontact vrijwel hetzelfde, zit er alleen een gat voor een pin in en die heeft niet elke stekker... De aarde zit anders :) Ik denk dat het wel kan, en anders helpt een verloopstekketje wel.. Qua gebruiksaanwijzing weet ik het niet, denk dat die wel multilanguage is..

  • Ik blijf het zwaar onwaarschijnlijk vinden en wil eerst eens iemand zien die er daadwerkelijk wat uit heeft weten te halen.
    Totdan is het voor mij niks anders dan weer een oplichterij waarbij je toch niks krijgt en een zielige manier om aan leden te komen.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!