Lockerz invites!

• Al gedaan, maar nog niks ontvangen. Dit staat er nu op hun FP:

Happy Friday: The General Redemption is today! We'll have more news and the rules posted today.
    While we're happy to hear that many members redeemed successfully in Wave 1 and 2 last night, we're not so happy to hear widespread reports that some members had trouble getting into Wave 3. This was due a serious amount of attempted cheating bots that we battled and terminated. These bots were enabled because the times of the waves were leaked. We're investigating this further, and we hear and understand the concerns of members who played fair. We'll keep you updated!

• 03:00:O? lekker goed zeg xD!

Update: Play is offline zo wordt de site sneller en kunnen ze meer mensen verwerken voor de redemption! insaneflame reliseer dat het daar nu pas 14:20 is en dat het dus nog 7 uurtjes duurt voordat redemption komt

• Citaat van az

03:00:O? lekker goed zeg xD!

Update: Play is offline zo wordt de site sneller en kunnen ze meer mensen verwerken voor de redemption! insaneflame reliseer dat het daar nu pas 14:20 is en dat het dus nog 7 uurtjes duurt voordat redemption komt

ik ga nog niet redemen maar ik was net bezig met play:((
    loop ik weer punten mis.

• Citaat van az

nehoor;) je kan die punten morgen weer ophalen je kan die punten bij play altijd halen he;)

... oke want hij is toch niet altijd open?

Ben benieuwd hoe die gasten van lockerz al die prijzen betalen.

• denk door die filmpjes ofzo^^:P, maar play is altijd open alleen tijden redemptions niet omdat ze optimale snelheid willen voor de redeemers dus mensen die niet redeemen en die daa video's kijken gebruiken onnodig traffic. Want ze moeten wel een groot aantal mensen ontvangen.
    Waarom redeem jij niks?:}

• Citaat van az

denk door die filmpjes ofzo^^:P, maar play is altijd open alleen tijden redemptions niet omdat ze optimale snelheid willen voor de redeemers dus mensen die niet redeemen en die daa video's kijken gebruiken onnodig traffic. Want ze moeten wel een groot aantal mensen ontvangen.
    Waarom redeem jij niks?:}

heb nog maar 120 punten.
    en jij ga jij wat redemen?

• Citaat van az

jah denk de ipod tocuh 8gb;) of de wii maar ik ga voor die ipod touch zo niet dan maar weer gaan sparen:):P en dan volgende x voor die ipod touch 32gb

het klinkt alsof je niet zeker bent of je een prijs krijgt?
    is dat ook zo?
    ik ben aan het sparen voor een xbox 360.
    8-) ben al 3x banned.
    volgende week nieuwe xbox kopen.
    en dan 1 van lockerz :piraat:
    dan kan ik nog 1x kloten als ik er 2 heb.

• ow nee vals alarm verkeerd gelezen!:P ze werken er naar toe maar het is al behoorlijk druk want je komt er steeds moeilijker in gelukkig zit ik al in de boutique dus kan zo redeem klikken!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!