hoofddoekjestax

• ik denk dat het faalt. aangezien hoofddoekjestax niet echt een fatsoenlijk woord is als je nu hoofddoek ofzo had dan wel. en ik denk dat er niet zo veel vraag naar is zon site aangezien het gewoon een stomzinnige wet is.

• Ik ben voor....
    Ik ben het zat dat nederland zich moet aanpassen en het nooit vice versa gebeurt.
    in die landen word je zonder reden opgepakt en gemarteld, is het niet door de regering dan door bepaalde groeperingen, als je niet volgens hun regeltjes leeft.
    Ik ben voor het behoud van nederland en haar cultuur, daarom vind ik ook dat er maatregelen moeten komen willen we die nederlandse cultuur behouden.
    Doen we niks dan is dit land binnen 10 jaar kapot.

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• uist als die mensen hoofddoekjes dragen krijgen ze geen baan krijgen ze geen baan geen geld gaan ze vanzelf weg want een uitkering krijg je dan toch niet. maar om er nu al een site om te maken terweijl het idee er nog niet echt ligt.

• Citaat van W0utR

Ik ben sterk TEGEN.
    Die mensen hebben er zelf voor gekozen om naar hier te komen.
    Misschien niet rechtstreeks, maar ze hebben ervoor gekozen.

Het minste wat ze dan kunnen doen is hun een beetje aanpassen aan onze cultuur waar niet iedereen een handdoek op hun hoofd heeft.

Net als woutr STERK tegen:
    Dit is schending van mensenrechten: Iedereen heeft het recht zijn eigen geloof te kiezen en te uiten.

Hoe dom kunnen die mensen zijn die het verzinnen een hoofddeksel te verbieden!

http://www.bbxweb.nl
    Kwaliteits layouts voor een lage prijs op maat gemaakt!
    Al vanaf 50 euro inclusief basing/slicing!
    |[b]Alle cp\'ers krijgen 5 euro korting op het eindbedrag

• Ik ben het eens. Als je naar nederland wilt kopen moet je jezelf maar aanpassen. Als ik naar turkije of marokko ga krijg ik toch ook geen kerk? Met de pvv ben ik het zeker eens! De meeste buitenlanders (niet allen) werken niet leven van hun uitkering en kom in aanraking met justitie. Daarom ben ik ook voor dat elke buitenlander die in aanraking komt met justitie het land uit moet. Hou je je gewoon aan de regels. Dan heb ik er niks op tegen.

• en dan zeker weer een wannabee al qaida hack op die site die je gegevens heeft ?
    Dacht het niet...

Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• Je weet dat die mensen gewoon zo ziek zijn dat ze niet rusten voor elke site op het internet "hallal" (xD) is...

• Citaat van Laeresh

Je weet dat die mensen gewoon zo ziek zijn dat ze niet rusten voor elke site op het internet "hallal" (xD) is...

die vind im geniaal bedacht.

maar een hoop mensen vergeten dat hier ook mensen op komen die tegen de hoofddoekjestax zijn dus lijkt met redelijk 'halal'

• Citaat van Joshua

En hoe weet je dat zo zeker, en montblac ga niet offtopic?

Wrm niet off-topic

Nou omdat ik zelf daar ook bij hoor:D Dus ik kan me er degelijk wel ermee bemoeien:D

• Cp is toch al verdoemd....
    Dein was de bewaker van pandora's box..
    nu is die losgelaten en worden we overspoelt met OT.
    WE ARE DOOMED !

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!