Massa Mail Script Gezocht

• Heeft iemand voor de Criminolz source een werkende Massa Mail script liggen die hij of zij met ons wil delen?

EDIT: Kan iemand mij helpen; zie mijn laatste reactie.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Probeer is zelf wat te maken. Heel simpel!!

Je opent de banditi source, je haalt daar de Massa Mail script uit. Je gaat kijken wat er in het scrit staat en die ga je evrgelijken met je database je zorgt ervoor dat alle velden kloppen en de namen in het script overeenkomen met de velden in je database. Je upload het bestand eventueel genoemd massa.php je voeg deze ook toe aan je men. Je gaat naar http://www.jousite.nl/massa.php en je kijkt of alles werkt. Krijg je een error ga je verder zoeken wat is er fout. Werkt alles, heb je zelf ook is wat gedaan. En mag je trots op jezelf zijn. En als je heel lief bent geweest dan krijg je schouderklopje van me;)

• Citaat van alexruter

Probeer is zelf wat te maken. Heel simpel!!

Je opent de banditi source, je haalt daar de Massa Mail script uit. Je gaat kijken wat er in het scrit staat en die ga je evrgelijken met je database je zorgt ervoor dat alle velden kloppen en de namen in het script overeenkomen met de velden in je database. Je upload het bestand eventueel genoemd massa.php je voeg deze ook toe aan je men. Je gaat naar http://www.jousite.nl/massa.php en je kijkt of alles werkt. Krijg je een error ga je verder zoeken wat is er fout. Werkt alles, heb je zelf ook is wat gedaan. En mag je trots op jezelf zijn. En als je heel lief bent geweest dan krijg je schouderklopje van me;)

waarom uit andere source's?

• Oke mensen ik heb nu eens wat geprobeerd, maar het is me niet gelukt. Zou iemand mij even kunnen helpen:

Error die ik krijg:

PHP
    Fatal error: Cannot redeclare mysql_fetch_query() (previously declared in /home/hiruefbq/domains/elmaffia.nl/public_html/includes/inc.functions.php:15) in /home/hiruefbq/domains/elmaffia.nl/public_html/includes/inc.functions.php on line 23

Let op ik ben geen pro ofzo, en als je niet wilt helpen laat dan je reactie's achterwege, ik ben nog in de lerende fase.

• hiermee kan je al een stukje verder ;)

• Wat is er precies veranderd? xD
    Krijg nu namelijk nog steeds een error:

PHP
    Fatal error: Cannot redeclare mysql_fetch_query() (previously declared in /home/hiruefbq/domains/elmaffia.nl/public_html/includes/inc.functions.php:15) in /home/hiruefbq/domains/elmaffia.nl/public_html/includes/inc.functions.php on line 23
  • variable naam fout verandert:

• Goed, niemand begrijpt het dus?
    De login is anders.
    Nu zijn er mensen die denken: Ooh, was het zo makkelijk.
    Maar er zijn natuurlijk ook mensen die denken: Dit wist ik al, maar wou ik niet zeggen!!

Hier dus het goede:

• Nu krijg ik deze error:

PHP
    Parse error: syntax error, unexpected '<' in /home/hiruefbq/domains/elmaffia.nl/public_html/ingame/admin/admin-massamail.php on line 5

Lijn 5 ziet er naar mijn weten gewoon goed uit:S

• Probeer dit is

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!