Hobby crime script

• Beste,

ben al tijdje bezig met een crime script te schrijven voor fun (in geval ik tijd heb).
    Alleen ben niet echt bekend met crime scripts, dus ideetjes zijn altijd welkom.
    Gezien de source hier outdated zijn en slordig geprogrammeerd zijn (vind ik tenminste).
    Daardoor heb ik ook geen zin om erdoorheen te spitten, dus ideetjes en verwerken ervan zijn zeer gewaardeerd.
    Wat ik voorlopig nog heb gemaakt, DEMO, let me know :).

• Ik heb het idee dat crimegames een beetje uit zijn. Ik hoor weinig mensen erover, en de meesten zitten achter hun gameconsole online te gamen met Fortnite of weet ik veel wat. Een crimegame kan prima, als je maar een goed onderzoek opzet of er nog behoefte aan is.

Maar wat ik mij toch afvraag:
    Waarom zijn die meeste crimegames nooit voorzien van een CTA. (Call to Action)?

Wat moet mij bewegen om lid te worden? Wat kan ik ermee? Hoe steekt spel het in elkaar? En wat kan ik verwachten? Is het RPG of een vette 3D game? of een simulatie? Je ziet vaak enkel een inlog-schermpje en de tekst van: "Word lid!"

Misschien is het wat leuker om uit die eeuwige maffia-wereld te trekken. Daarvan zijn er al 15 in een dozijn. Misschien iets met de geschiedenis, met Romeinen en Galliërs? Of vikingen?

Als je het voor de verandering eens lekker modulair bouwt, dan is een aanpassing niet zo moeilijk om in te bouwen. Wapens kan je in de database dan zo aanpassen van mitrailleurs naar speren, en een overval op een bank kan je aanpassen in een aanval op een kasteel.

• @AarClay de geschiedenis concept is wel een leuke, kan inderdaad altijd omgezet worden. Over de CTA zal later wel wat voor verzinnen i.p.v direct een login scherm met enkel een tekst. Ik focus me nu voornamelijk meer om de "backend" te maken.

@Frenzo.Brouwer Ja kan altijd iets afspreken

@Jeroen.G Login: Demo Pass: demo123 daarnaast zelf account aanmaken heeft geen verificatie nodig.

Participate now!

Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!