Restaurond Project Medewerkers Gezocht!

  • Beste,


    Momenteel heb ik een project overgenomen. En wil deze zo goed mogelijk in elkaar zetten, maar daar heb ik denk ik een beetje hulp bij nodig. Daarom ben ik dus op zoek naar een paar mensen die mee willen helpen.


    Hieronder volgt alle informatie!;)


    Functieprofielen:
    Scripters: 2 Plekken
    Designers: 1 Plek
    Promoters: 3 Plekken


    Functieomschrijving:
    -
    Scripter:
    Als scripter ga je helpen pagina's in elkaar zetten. En ervoor zorgen dat alles goed en veilig draait. Tevens ben je gelijkertijd een tester en zorg je dus dat alles optimaal is gepresenteerd, en is gescript.


    -
    Designer:
    Als designer ga je aan het einde van het project voordat deze online zal komen. Ga je ervoor zorgen dat er banners etc. gemaakt worden die voor promotiemateriaal kunnen dienen. Tevens zullen er tijdens de gedurende periode van de opbouw van het project, meerdere designs gemaakt worden zoals buttons etc.


    -
    Promoter:
    Aan het einde van het prooject zullen er verschillende promoters ingezet dienen te worden, om het spel goed te promoten. Dan kan je bijvoorbeeld denken aan grote crime's op te adverteren, en andere dergelijke website die doel relevant zijn.


    Vergoeding:
    -
    Scripters:
    Scripters zullen van de eerste geduren 15 maanden de inkomsten krijgen. Aangezien het team dan uit 3 mensen bestaat, waar onder andere ik bij zit. Het geld dus gedeeld moet worden.


    Dus 100% van de inkomsten zal gedeeld worden over 3 mensen. Dan hou je dus 33% van de inkomsten per persoon.


    Bijvoorbeeld:
    100/3 = 33%
    Inkomsten maand september: 200 Euro
    200/3 = 66 Euro (p/p)


    Dit gedurende 15 maanden zal dus een aardig zakcentje zijn. Dit is alleen een voorbeeld de schatting van de inkomsten van de eerste 2 maanden zal denk ik toch rond de 50 tot 75 euro zitten. Maar aangezien er promoters worden ingezet zal dit snel verdubbeld kunnen worden.


    -
    Designers:
    Designers, zullen terugbetaald worden dermate van een banner van 468 x 60 op onze website deze zal voornamelijk zichtbaar zijn op de index. En zodra de mensen zijn ingelogd. Tevens zullen er tijdens de klikmissie ook verschillende banners getoond worden.


    -
    Promoters:
    Promoters zullen helaas op dit gebied niks verdienen. Wel zullen ze in het spel wel een aparte kleur krijgen om aan te geven dat hij/zij heeft deelgenomen aan de opbouw van Restaurond.



    Concept:
    Ik kan niet al teveel vertellen over het concept maar het is dus de bedoeling dat het een restaurant spel wordt, waar mensen hun eigen restaurant e.d kunnen beheren.


    Sollicitatie Procedure:
    We willen je vragen de volgende informatie aan mij door te geven.


    Let op!!: dit mag ook via een privebericht vanwege persoonsgegevens


    Waarom al deze informatie?
    We willen tijdens de sollicitatie procedure zoveel mogelijk van deze persoon weten, om zo goed mogelijk beeld van de persoon te creëren.


    Overige Informatie:
    - 16 jaar of ouder
    - Geen moeite met contract ondertekenen.
    - Is plezierig, sociaal, vaardig & eerlijk.
    - Kan in teamverband werken.


    Belangrijk!
    Indien je meer informatie wil/wenst vraag dit dan via een privebericht aangezien ik dit topic schoon en netjes wilt houden voor mensen die willen solliciteren e.d.


    Alvast Bedankt!


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

  • ik wil wel een contract tekenen maar voor de wet is die dan niet geldig i.v.m met dat ik volgens de wet nog niet volwassenne ben dus niet rechtsgeldig

    PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

  • Citaat van Maikel

    ik wil wel een contract tekenen maar voor de wet is die dan niet geldig i.v.m met dat ik volgens de wet nog niet volwassenne ben dus niet rechtsgeldig


    Dan zullen je ouders dit contract moeten ondertekenen8-|

    http://www.bbxweb.nl
    Kwaliteits layouts voor een lage prijs op maat gemaakt!
    Al vanaf 50 euro inclusief basing/slicing!
    |[b]Alle cp\'ers krijgen 5 euro korting op het eindbedrag

  • Hallo,
    Zou ik mogen vragen waarom je een contract met ondertekenen als designer,promoter is dit niet gewoon om intressant te doen ?


    Een scripter lijkt me wel verstandig maar een promoter,designer is zeer overbodig.


    stephen

  • Maikel
    Indien je dit door je ouders laat tekenen is deze rechtsgeldig.


    Joshua
    Gelieve overige vragen te stellen via privebericht.
    Maar designers verdienen op dit moment niks, omdat daar geen geld voor is. Het is dus aan de designers of ze mee willen doen of niet.


    stephen
    Alleen de scripter dient het contract te ondertekenen. Designers/Promoters niet. Dit is omdat scripters over vele spullen van het script bevatten etc, en dat deze geheim blijven en niet naar buiten worden gebracht.


    Vanaf nu weer on-topic en alle vragen stellen via een privebericht

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!