Afscheid

  • Met spijt in ons hart nemen we afscheid van een aantal hele goede zaken vandaag:


    1) Na jarenlang actief te zijn voor ICTscripters verlaat Lars ons team.


    De reden hiervoor is dat Lars te weinig tijd heeft om ICTscripters te combineren met zijn opleiding en zijn werk.


    2) We nemen spijtig genoeg ook afscheid van M.Beers



    Aan beiden: heel erg bedankt voor jullie inzet en bijdrages om ICTscripters vooruit te helpen.
    We zullen jullie missen en wensen jullie veel succes met jullie opleidingen, werk en al wat jullie nog mogen doen!



    3) Als laatste nemen we ook afscheid van het Engels.
    We hebben als team momenteel niet de bezetting, noch de teamleden om echt internationaal ambitie te hebben en door te breken.
    Daarom willen we ons richten waarop we sterk zijn: het aanbieden van ICT informatie in het Nederlands.


    Bedankt voor jullie begrip en meer positief nieuws volgt binnen enkele dagen / uren al. :)
    Koen en het ICTscripters team

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Luc, Ferhat, Jeffrey, Mitchell en Diestro hartelijk dank!


    En Diestro, ik kan dat beamen en alleen maar mee eens zijn ;). Helaas zijn er momenten in je leven waarin je keuzes moet maken. En mijn keuze tussen toerisme/talen en ICT heb ik snel kunnen maken.


    Dat neemt niet weg dat ik niet meer met ICT bezig ben, ik behoud nog wel mn bedrijf, maar ik leg de focus meer bij zwembaden en de Duitse taal ;).

  • Is er nog een reden dat ze in het https://www.ictscripters.com/Team/? staan?


    En wat is dan het goede nieuws?

    Dit moet nog verwerkt en doorgevoerd worden achter de schermen. Koen is erg druk dus word z.s.m afgehandeld de team pagina. Het goeie nieuws moet je nog heel even op wachten :)


    Edit:
    Rechten zijn inmiddels gewijzigd.

    PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!