Demo gegevens werken niet jannick
FBIwars.nl
- Jannick
- Closed
-
-
-
Fixed, kwam omdat er een verouderde DB was.
-
Ik kan het nog niet?
Edit: excuses lukt al.
-
Ziet er leuk uit,
Jammer van het kleine aantal opties maar dat komt omdat het beta is.
En oogt een beetje rommelig.
Is iets leuks van te maken!
Alleen nog een aantal fouten maar daar ben je zelf denk ik ook wel van op de hoogte. -
Ik ken wel een paar foutjes nog, ja. Maar weet niet of er nog fouten zijn die ik niet ken Wil je ze op een rijtje zetten?
Alvast bedankt!
-
demo acc doet het niet meer:O
edit: hoofdletetrs vergeten xD -
-
-
Jannick,
* Bureau werkt niet? :p
* Bij steen , papier , schaar schuift de balk naar rechts als je wat gekozen hebt.
* Bij het dobbelen gaat hij meteen als je op de radio input drukt, je ziet ook nieteens of je hem hebt aangevinkt, misschien leuk als je eerst iets ziet van : "Je bent aan het dobbelen ......... het getal was 6!" ofzo iets -
Bureau ben ik nog mee bezig
Naar steen papier schaar zal ik nog even kijken, heb geen flauw idee hoe dat zo kan..
Dobbelen, dat heb ik zo expres gedaan, zodat men niet snel achter elkaar kan dobbelenZal kijken of ik het nog op een andere, gebruiksvriendelijkere manier kan doen
-
Oké,
Ik wens je in iedergeval veel succes.
Als je nog ideeën wilt hebben, ik ben een bron van ideeën 8-|:) -
Bumpitybump.
Weer wat kleine en grote updates: Avatars toegevoegd.
Er zijn afbeeldingen (...) bij de wapens gekomen. Ook is er een begin gemaakt met de drugsmarkt (allebei nog b?ta) maar goed op weg. Graag zou ik willen horen wat jullie van de nieuwe updates vinden. Je kan nog altijd inloggen met Demo - DemoGroet,
Jannick
-
wel strakke source:D alleen persoonlijk vind ik de outgame lay niet zo mooi maar dat komt later denk ik nog wel?
[offtopic]
ps. kan niet inloggen met het demo acount?[/offtopic] -
De inlog is hoofd letter gevoelig..
-
Klopt
Outgame ga ik nog later aan verder.
En is inderdaad hoofdletter gevoelig :p
In je profiel kan je btw je afbeelding aanpassen die je in je profiel kunt zien -
Ik vind er eigenlijk niks bijzonders aan, hij is niet speciale dan andere criminalsgames. Daarnaast is de layout ook niet de sterkste punt. Er valt nog veel te verbeteren maar het kan zeker wel wat worden.
-
@Devdinges Het is ook nog een b?ta, en ik ben vanaf niks begonnen, dus het is ook (nog) niet vreemd dat er bijna niks is...
Gebruikersnaam - wachtwoord is nog steeds Demo - Demo, hoofdlettergevoelig. Updates: drugsmarkt grotendeels af, nog niet geperfectioneerd. Demo-account heeft tijdelijk wat meer geld gekregen zodat ze het kunnen testen
www.fbiwars.nl
-
bumpje voor ts:cheer:
-
Weer een paar updates: Drugs verkopen makkelijker gemaakt, heb het Demo account wat extra op bank gegeven om het uit te testen. Log in met gebruikersnaam Demo en wachtwoord Demo (hoofdlettergevoelig), en ga naar Coffeeshop. Tevens kun je nu in je profiel aangeven of je een nieuwsbrieven wilt ontvangen of niet. Binnenkort een mail rondsturen naar alle gebruikers dat ze het kunnen aangeven. Hoor graag wat men ervan vind
-
zeer nice updates,
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!