Dat bedoel ik @M.Martens

Nieuwe ICTscripters
-
-
-
Uhh, als ik een blog heb gelezen staat die links in het menu alsof ik hem nog moet lezen? Is dit nou bij blogs dus omgedraaid?
-
Uhh, als ik een blog heb gelezen staat die links in het menu alsof ik hem nog moet lezen? Is dit nou bij blogs dus omgedraaid?
Naar mijn weten werkt dat nog niet volledig bij blogs.
Ook een vraag vanuit mijn kant. Wanneer wordt er gestart met vertalen of nog niet bekend?
-
Ik krijg ook met de nieuwe versie steeds de 404 bij het klikken op geavanceerd bij conversaties.
-
De functie is geloof ik wel aanwezig, maar werkt nog niet optimaal. Hier wordt nog aan gewerkt.
Er wordt nog steeds gewerkt aan het optimaliseren van ICTs.
Over hoe lang dit nog gaat duren kan ik niks zeggen. We zijn er in ieder geval druk mee bezig!
Daar gaan we even naar kijken. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
UPDATE: Dit is inmiddels gefixed! -
Update: ik heb net de code voor de topics in het linker menu aangepast.
Nu zou hij normaal altijd het juiste aantal topics moeten tonen.
Voordien verbergde hij enkele topics in het linker menu als ze ouder waren dan enkele dagen.
Bv: in de lounge stonden lange tijd zogezegd maar 3 topics.Noot: de blog box moet ik inderdaad nog repareren, die kleurtjes werkten toch niet zo goed als tijdens mijn eerste testen gehoopt...
-
Update 2 van de dag:
vanaf heden zijn de menu kopjes ook klikbaar.
Klik je bv op de titel "Latest posts in ICT news", dan ga je meteen naar het bijhorende forum overzicht.Oef, eindelijk. Het bleek uiteindelijk heel simpel, maar lang voor moeten zoeken in de code...
-
Hoe zit het eigenlijk met de vertaling? Heb er al lang niets meer van gehoord...
-
Grappig dat je het zegt.
Dit is het volgende op mijn te-doen lijstje.
Daar begin ik als het goed is deze week mee op de test omgeving. -
Grappig dat je het zegt.
Daar begin ik als het goed is deze week mee op de test omgeving.
Lukt het vertalen? Hoelang denk je nog daar aan werk te hebben? -
Grappig dat je het zegt.
Daar begin ik als het goed is deze week mee op de test omgeving.Is het mogelijk je eigen taal in te stellen? Dus dat ik bijvoorbeeld engels zie en jij nederlands? Want engels vind ik fijner
-
Is het mogelijk je eigen taal in te stellen? Dus dat ik bijvoorbeeld engels zie en jij nederlands? Want engels vind ik fijner
Zoals ik zie is het "Nog" niet mogelijk je eigen taal te kiezen. Uiteindelijk als de site volledig naar NL is vertaald zou het wel handig zijn dat deze optie erbij betrokken wordt, dan kunnen we ook de engelse kant hierheen trekken, dat betekend toch meer activiteit.
-
Binnen de crew zijn we druk bezig hoe we meerdere markten het beste kunnen bedienen. Achter de schermen wordt hard gewerkt aan een NL vertaling, hoe we precies de Engelstalige markt gaan betrekken bij onze Nederlandse website zal naderhand worden medegedeeld.
-
We hebben nu een standaard NL vertaling te pakken gekregen en getest.
Deze vinden we te inconsistent en kwalitatief niet goed genoeg.Hierdoor zijn we dus genoodzaakt het zelf te vertalen, een kleine 6.000 strings.
Indien er iemand van jullie echt graag mee doet, contacteer me even.
Zoniet doen we het gewoon in ons team zelf.Je gaat een standaard taal in je account kunnen kiezen (die ga ik voor iedereen standaard nu op Nederlands zetten) en bij elk topic heb je een taalkeuze waarmee je kan kiezen in welke taal je je topic schrijft.
Standaard ga je alle berichten in beide talen kunnen zien, maar in je instellingen is er de mogelijkheid om alle berichten van een bepaalde taal te verbergen -
Koen. Ik zal helpen met het vertalen. Stuur maar een SMS of een berichtje:).
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!