Ik zit hier eigenlijk met een soort luxe probleem, ik heb juist oude games ingewisseld en ik kreeg een bon van 200 euro.
Maar eigenlijk weet ik niet wat kopen. Ik dacht eerst een PS vita of 3ds te kopen.
Dus daarom vraag ik, wat zouden jullie met zo'n bon doen?
200€ gamemania bon
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Wat zou je het liefst willen?
3DS is erg handig als je ook echt 3D spellen gaat spelen (Ik heb een 3DS maar ik speel gewoon men oude games, eigenlijk gebruik ik mijn 3DS niet meer, en misschien wil ik hem zelfs verkopen)PS vita is dan volgens mij ook veel meer met graphics beter enzo.
Mvg
-
Je hebt ook een 2ds maar dat tijd ik wat klein
-
Nintendo 3Ds heb ik totaal 30 minuten in mijn bezit gehad.
Kreeg er zo'n hoofdpijn van, dat ik het direct heb doorverkocht!Zou zelf voor de PS Vita gaan
-
Of je verkoopt hem voor €150 euro:) en koopt wat anders??
-
Of je verkoopt hem voor €150 euro:) en koopt wat anders??
Dit had ik ook gedaan inderdaad. -
ps vita kun je moeilijker "hacken", bij 3ds kun je r4 kaartje insteken.
Of ik koop gewoon wat pc games dan kan ik mijn geforce gtx760 wat benutten, welke zou ik kopen?
-
Wat speel je dan zowat graag?
-
Rutger,
Ik zou allesziens niet gaan voor een 2DS, want volgens mij is een DSi, DSlite gewoon hetzelfde, je kan er alleen geen 3DS games op, en daarop wel, als je echt een Nintendo zou willen nemen, zou ik geen 2DS doen, maar dan een 3DS.
Je spreekt hier over hacken met flash cards, dan moet je ook weten dat er geen flash cards zijn waar je 3DS games op kunt spelen. Ik hoorde wel dat Mario 3D land werkte, en bij sommige Mario Kart 7 maar dat is het ook.
Je hebt wel een flashcard die het normaal kan, maar die is overal uitverkocht (CrownDS) en sinds kort had ik ook gehoord van een flash card waarop je per micro sd kaart maar 1 spel kan steken. Is iets duurder dan als je het bekijkt, maar nog steeds goedkoper dan alle spellen te kopen :pOok moet je weten dat je je Nintendo dan niet verbind met de eShop / eStore want dan vraagt hij zeer vaak om updates. Eens je de updates hebt geinstalleerd is de kans enorm groot dat je R4 of andere flash card het niet meer doet...
Dan kan je of een nieuwe kopen voor je nieuwe versie als dat al bestaat, of afwachten en kijken of er voor de jouwe ooit nog een update komt.
Mvg
-
Waarom wacht je niet gewoon op de PS4 ?
-
-
Mjah met 200 kom je er niet natuurlijk, zodoende haha
-
ps4 heb ik niet nodig. Ik kan natuurlijk nog altijd bij die bon bijleggen.
Geen flauw idee wat te doen
-
Misschien kan je kijken of iemand 'm over wil kopen? Krijg je misschien niet al je geld terug, maar dan zit je in ieder geval niet aan gamemania vast. (Report het bericht maar als dit niet mag, want dat weet ik niet)
-
Victor is geen slecht idee wat je zegt
Maar GameMania zegt altijd bij de kassa of je het als tegoed wilt, of als echt geld
Maar daar ging een percentage af dus dat moet je na gaan vragen ze kunnen natuurlijk je het geld contant dus geven als jij dat ook wilt. -
Ik zou hem verkopen.
Of desnoods nog even bijhouden.Je weet nooit waar je binnenkort zin in krijgt om te spelen
-
-
Geloof me van een 3DS krijg je echt spijt leuk voor 1 week daarna ligt die in de kast kan spreken uit ervaring1
-
dan ga ik voor wat pc games
-
Doorverkopen zou inderdaad een optie zijn, overigens wil ik zelf al een tijdje een PSvita kopen.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!