Posts by Roelc

    Beste,


    Heeft er iemand een trading card game script? Ben bezig met het uitwerken van een game. Echter dacht en hoopte ik dat er een basis script was maar kan helaas niks vinden.


    Heb momenteel al 200+ kaarten gemaakt.


    Mvg

    Beste,


    Ik heb een website en ben opzoek naar tips zou jij deze willen bezichtigen en tips willen geven?


    Stuur een PM

    Op zoek naar:
    Iemand die blogs kan schrijven over mijn opgegeven onderwerpen. Ik heb meerdere blogs nodig per week van minimaal 300 tot maximaal 400 woorden. De blogs moeten geleverd worden met foto's en SEO geschreven.


    Het budget:
    Per blog betaal ik €4
    (Dit omdat ik meerdere blogs nodig heb, iedere week)

    Gezocht klik missies script voor mijn website.


    Beschrijving script:


    - Admin kant
    In de admin moet ik links naar websites kunnen plaatsen en het aantal punten kunnen toevoegen wat de gebruiker verdient door hierop te klikken. Ook moet ik kunnen invullen hoevaak ze hier op kunnen klikken. Dus 1x per 24 uur, 1x per 48 uur, 1x per 72 uur, of gewoon echt 1x.


    In vul veld ziet er dus ongeveer zo uit:
    URL:
    Punten:
    Tijd:


    - Gebruiker kant
    De gebruiker ziet een nette lijst met de links die zijn toegevoegd. Als men hierop klikt dan wordt de pagina van de link geladen met een teller erboven en ruimte voor tekst. De teller telt af van 20 seconden naar 0 als de teller op 0 staat dan komt er een tekst/button te staan klik hier om je punten bij te schrijven.


    Wie kan dit voor mij maken?
    Stuur een PM of reageer in dit topic, met je prijs en wanneer je zou kunnen beginnen.

    nou ik wil gerust wat tips geven waar ik sowieso al aan denk:


    Tips voor gebruikervriendelijkheid:
    - veel maar ook echt veel te veel reclame
    (Snap,dat er verdiend moet worden maar dit kan ook op een andere manier)
    - Betere SEO
    (Als ik nu bijvoorbeeld een script zoek zie ik wel Sitedeals maar geen ictscripters)
    - Kleine aanpassingen website
    Direct via het forum iemand een PM kunnen sturen en niet eerst naar zijn profiel gaan bijvoorbeeld
    - Wordt professioneel en dus niet specifiek gericht op criminals, is al een stuk minder maar dit imago heerst nog steeds


    Tips om beter en bekender te worden maar ook UNIEK!
    - Neem iemand in dienst die bijvoorbeeld gratis mensen helpt of tegen een hele lage vergoeding waardoor mensen naar deze site komen!
    - Maak scripts speciaal beschikbaar voor ictscripters dus alleen hier verkrijgbaar denk aan basis scripts of natuurlijk tegen een kleine vergoeding


    En zo kan ik nog wel even doorgaan.
    Een moderator mag me altijd een PM sturen ;)


    Zit vol met ideeën

    Op zoek naar:
    Een goede Scripter die tijd heeft voor een project.
    Heeft met affiliatie te maken, dus hier heb je natuurlijk wel verstand van nodig.


    Denk jij dit te kunnen maken stuur je portfolio via PM en wanneer je zou kunnen beginnen.


    Het budget:
    €150 tot €250

    Ik zoek mensen die een zakcentje willen bijverdienen en mijn website willen testen. Ik zoek in het begin maximaal 50 kandidaten.


    Interesse?


    Stuur een PM!

    Wat behoudt de kosten in?
    Je betaald om op jouw Facebook, Twitter of Google pagina meer likes te krijgen.


    Hoeveel man wordt er bereikt?
    In de beta schat ik tussen de 40-100 likes


    Waarom is de kost 7,50?
    Omdat de normale paletten dadelijk veel duurder zijn en er door mij ook kosten betaald worden.


    Waarom zou een gebruiker voor in een beta te staan al betalen?
    Omdat het nu goedkoper is dan normaal

    Heb jij een Twitter pagina? En wil je dat mensen een bericht tweeten over jouw pagina?


    Dan helpen we elkaar jouw bericht wordt getweet door Nederlandse accounts en ik kan mijn systeem testen.


    Uniek! Je bepaald zelf het bericht!
    (Je kan dus zelf een tekst invullen)


    Kosten €7.50


    Je staat de gehele beta in het systeem
    (Ongeveer 1 maand)


    Interesse stuur een PM



    Wilt u voor uw website of voor uw dienst ook een whiteboard animatie video?
    Dit kan ik voor u realiseren, zie hieronder mijn portfolio voor recente video's







    U kunt kiezen uit verschillende video's. 720P video's of FullHD video's.
    Hieronder een overzicht van de prijzen van een gemiddelde video die 1 minuut duurt!


    720P: €20.00
    FullHD: €30.00


    Heeft u interesse? Stuurt u mij dan een PM