Dit is 1 bericht wat ik even voorlopig plaats!
Beste,
Heb jij een maffia spel, of een andere leuke website die mij misschien itresseerd, en zoek jij nog een moderator/beheerder of mede-eigenaar? Dan hoef je niet verder te zoeken, ik bied mij hierbij aan om jullie te helpen op jullie website's.
Hoeveel website's kan je helpen?
Ik hou een maximum van 5 website's aan!
Wat kan je allemaal
Ik ken de volgende talen:
PHP
HTML
CSS
Photoshop (Designen)
Geen moderator nodig, maar wel hulp?
Dit is geen probleem eventuele vergoeding is te bespreken. Als het niet te groot is doe ik het eventueel ook gratis. Aanvragen voor hulp kan je doen doormiddel van een privebericht te sturen;). Deze zal dan zo snel mogelijk behandeld worden.
Wie ben je?
Ik ben Alex Ruter, en ben 19 Jaar. Ik ben momenteel thuis en heb dus niks te doen. Ik vindt het dus erg leuk om eventueel mensen die een website hebben te helpen. Doormiddel van het aanspreekpunt te zijn of de mensen te helpen met hun vragen etc.
Ik ben sociaal, eerlijk en open. Ik deel mijn meningen en als iets mij niet zint zal ik dit ook gelijk zeggen. Ook zorg ik ervoor dat mensen zich veilig en aangenaam voelen op de website.
Ik hoop dat jullie zo voldoende informatie hebben, indien je meer wilt weten kan je mij een PB sturen.
Met vriendelijke groet,
A. Ruter