Hallo allemaal,
Ik zoek een criminals source, die redelijk bug vrij is. Simpel gescript is en makkelijk is aan te passen.
Ik heb namelijk wat ideeën maar weet niet welke ik het beste kan pakken wat raden jullie aan?
Ik zat te denken aan criminolz
Hallo allemaal,
Ik zoek een criminals source, die redelijk bug vrij is. Simpel gescript is en makkelijk is aan te passen.
Ik heb namelijk wat ideeën maar weet niet welke ik het beste kan pakken wat raden jullie aan?
Ik zat te denken aan criminolz
Het beste is altijd om zelf een source te bouwen, dan weet je altijd watje code precies doet en is het makkelijker voor jezelf om dingen aan te passen.
Er zijn verschillende varianten van sources maar uiteindelijk komen ze allemaal op hetzelfde neer. De code is veroudert en moet herscript worden, veel fouten, etc.
het zelf schrijven is dus juist niet wat ik wil ik wil leren bouwen op een andere redelijke code. Zodat ik ook voor andere website's straks kan gaan schrijven in de zelfde stijl als die codes
Hallo,
je kan hier eens in de downloads kijken naar de verschillende criminals source's
er zitten veel verschillende tussen. Maar er is geen enkele 100 Procent bugvrij
je kan er bijvoorbeeld mee oefenen en fouten oplossen etc...
of allemaal voorbeeldjes uit zoeken en deze dan in een eigen source doen
Mvg,
T.Aaron
het zelf schrijven is dus juist niet wat ik wil
ik wil leren bouwen op een andere redelijke code. Zodat ik ook voor andere website's straks kan gaan schrijven in de zelfde stijl als die codes
Hallo,
"ik wil leren bouwen op een andere redelijke code"
Dan moet je dus geen criminal source nemen, want deze bestaan allemaal uit "onredelijke" code.
Je moet ook nooit maar ook echt nooit in die stijl willen gaan coderen.
Om deze reden is het dus wijs om het of zelf te gaan scripten of een ander project nemen.
Wat je ook uiteraard kunt doen is een source kopen die wel redelijke code heeft.
Mvg,
Tim
Toon Meer
Hallo,
"ik wil leren bouwen op een andere redelijke code"
Dan moet je dus geen criminal source nemen, want deze bestaan allemaal uit "onredelijke" code.
Je moet ook nooit maar ook echt nooit in die stijl willen gaan coderen.
Om deze reden is het dus wijs om het of zelf te gaan scripten of een ander project nemen.
Wat je ook uiteraard kunt doen is een source kopen die wel redelijke code heeft.
Mvg,
Tim
Daar ben ik volledig mee eens!
Voornamelijk zijn die scripts wel meer dan 3 jaar oud of langer, en dat zorgt voor veel errors, slechte code opmaak en deprecated (afgekeurde) functies.
Jeroen
Learn by doing. Probeer zelf wat dingen uit, iets op te maken.
En zoek de functies op in php.net indien je er niet uit komt, elders google je het. Als je er dan helemaal niet uit komt, kan je hier een topic starten en heb je genoeg mensen die je kunnen helpen.
Hiermee haal je het meeste uit jezelf, en leer je ook hoe je zelf kan schrijven en niet met "verouderde zijwieltjes" schrijven. If you know what I mean
Ik heb een groot deel van mijn ervaring aan http://www.chipmunk-scripts.com
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!