@ Sevano, probeer eens wat zelf.
Begin met een idee, en werk dit uit.
Of maak er eerst eens wat missies bij ofzo.
Criminolz algemeen topic
- Smil-E
- Closed
-
-
-
Als ik dat kon zou ik dat met genoegen doen.
maar blijkbaar kan ik dat niet.En het was maar een vraag hoor.
mag ik niet iets zeggen, wat ik zelf niet kan en dat ik hun werk respecteer?
Sorry maar als jullie zo tegen over andere leden vind ik het respectloos.
Ik ga niet verder in discussie met jullie. -
Beste,
Het is de reactie waar het om gaat, als je het niet kan ok, dat is jou pakkie aan. Maar dat je loopt te smeken dat andere verder moeten gaan zodat jij de updates kan krijgen. Dat doet bij ons de das om;)
Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
Sorry?
Zeg maar als je een update wilt, ik probeer hem dan wel te maken. -
nou als die dat niet wilt doet die dat toch niet.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.08.09 14:21:57:
nee ik hoef niks meer van jullie toch bedankt. -
Citaat van larsisgoed9
@ Sevano, probeer eens wat zelf.
Begin met een idee, en werk dit uit.
Of maak er eerst eens wat missies bij ofzo.Hier was ik net mee bezig dus graag zou ik dat willen afmaken
Zonder dat iemand anders dat doet. -
Hhey jongens er zijn meer mensen die het graag wouden en sommigen lukt het niet al zelfs proberen ze het dus ik vind niet dat jullie zo tekeer moeten gaan tegen Sevano. Hij vond het alleen jammer dus ik snap niet waarom jullie er zon probleem van maken. Kijk alle topics maar na 9 op de 10 doen jullie vaag tegen mensen als ze om iets vragen ik begrijp best bv met maak het zelf maar hij zegt het zelf al het lukt hem niet zoals meer mensen het niet lukt.
punt uit.
ik vind dit niet netjes van jullie, hij heeft er ook nog respect voor zoals andere leden. Anders vind ik dit topic ook voor niks te hebben gestart.
sorry voor slechte zinnen maar ik moet weer aan de werk.
fouten voorbehouden
-
zoals jullie zien maakt willem de missies al(xD)
en dankjewel botmen + respect voor zulke leden:D -
Misschien is een chat een leuke optie.
-
je kan toch wel admin paneel af maken en die aan ons delen
en dan stoppen
-
Ik wil ook wel wat opties maken. Wat is er nog nodig?
-
Admin:p
-
alexruter en larsisgoed9 vragen er niet meer mensen naar iets bv admin paneel waarom hebben jullie daarop niks te zeiken dan?
Jullie jagen nieuwe leden weg sorry maar het is zo
:D:D:D::D:D:D:D::D:D:D:D
omdat mijn eerste post al bij jullie zo negative opkwam
-
Juist Sevano goed dat je opkomt. Cp is voor hulp en niet om iemand af te schikken en idd als je de vraag van sevano niet bevalt dan zit je denk ik ook niet op de juiste site. :@
-
[offtopic]Voor leden die tegen andere leden gaan zeggen ga zelf updates toevoegen
er staat duidelijk:In dit topic kun je dus alle bugs melden en de updates die je wilt.
[/offtopic]
ik ga ook aan criminolz werken ik zal ook wat updates voor ons maken
mvg
-
dankjewel cwcw:D
-
Nice work ps TimD had toch al veel dingen gefixt. Wordt die source nog gepost?
-
Denk het niet, hij is als het goed is gestopt?
-
maar hij had toch al paar dingen gefixt dus ik snap niet waarom hij die niet eventjes kan posten of even een korte uitleg waarom hij het niet kan posten. Want dit komt uit het niets eerst zegt hij
Download Criminolzz v1 (binnekort) en dan komt er opeens niks dan vind ik dat je de topic niet moet starten of dat erbij moest zetten en anders zet er op wat de reden is?niet slecht bedoelt hoor, maar dan begrijpen de mensen waarom het niet komt.
ps wel leuk dat je het wou doen(respect) maar je hebt wel een paar leden teleurgesteld.
owjah ik heb niet alles gelezen dus er kan ook een misverstand hier zitten maar dan bied ik me excuus daarvoor+ meld het me dan.
-
Ik wou even vragen is er echt niemand bugs tegengekomen is het hellemaal bugloos ik hoorde iets over belsysteem maar waarschijnlijk heeft hij gewoon geen mollie id ingevuld
mvg
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!