Hallo ,
Ik doe deze post tav mijn broertje , hij speelt nu al een aardig tijdje habbohotel. Hij had een account met meubels die erg lastig te krijgen zijn een vooral ook erg duur, het gaat om een gouden vuurdraak terwarde van 90 * 50 credits = 4500 credits volgens habbo is elke credit 14 cent waard dus dat kom neer op : 630 EURO - daarnaast zijn 3 typmachines zijn ook precies het zelfde waard.
Dus in het geheel samen 1260 euro. Wat is er gebeurt ? , mijn broertje had 2 accounts 1 was hij op verbannen wachtend op een unban wou hij zijn andere account recoveren via de helptool hij wist de gegevens niet meer. Daarvoor moet je het volgende formulier invullen dit heeft hij gedaan.
Voorbeeld
- Om welke Habbo naam gaat het?
- In welk land welke stad creëerde je jouw habbo?
- Wat is het e-mailadres waar je je Habbo mee hebt geregistreerd?
- Wat zijn de de andere e-mailadresen die je in Habbo gebruikt(e)?
- Met welk e-mailadres log je in op Habbo?
- Welke geboortedatum heb je opgegeven bij het registreren?
- Wat is je internet provider? (Aan wie betaal je je internetrekening?)
- Geef ons enkele details over Bans die je ooit hebt gekregen.
- Geef ons enkele details over de vijf laatste Credits aankopen (datum van aankoop, bedrag, waar heb je de credits aan uit gegeven).
- Wat zijn de namen van je andere Habbo's?
- Noem ons 5 vrienden uit je vriendenlijst?
- Hoeveel Meubi en Kamers heb je?
- Welke Meubi heb je als laatste geruild? Wanneer? (Datum en tijdstip bij benadering)
- Heb je je Meubi met een groep gedeeld? Zo ja, in welke kamer? Wanneer deed je dat? (Datum en tijdstip bij benadering).
Toon Meer
Dit heeft hij gedaan en dag erna word hun helptool gehackt ( mysql injectie ) of iets dergelijks en er word een dump van alle help tickets gemaakt en zo worden zijn gegevens gestolen, met die gegevens werd zijn account met de meubels twv 1260 euros werd door degene die die database van de helptool heeft gehackt heeft gewoon vrolijk die gegevens ingevuld en zijn compleete account overgenomen. Hij heeft meerdere keeren gemaild dat hij zijn ban wou verlengen en zijn account terug wou. Habbo reageert niet .
Heb ik nu het recht om hun aan te klagen of wat ? dit is gewoon mensen bestelen door eigen gelekte gegevens !
Als je via ingame een moderatie roept krijg je aleen maar stomzinnige antwoorden het duurt nu al weken voordat ik een antwoord op mijn tickets krijg en ze zeggen wij vergoeden niet ?
Dit staat in hun privacy verklaring :
BEVEILIGING
Wij beveiligen jouw Persoonlijke Informatie met veiligheidsmaatregelen, waaronder fysieke, organisatorische en technische maatregelen die bedoeld zijn om jouw Persoonlijke Informatie te beschermen tegen verlies, diefstal, ongeautoriseerde toegang, openbaarmaking, verveelvoudiging, gebruik of wijziging. Alle informatie die je door gebruik van de Website aan ons bekend maakt en alle Persoonlijke Informatie die door jouw account wordt verzameld (waaronder bijvoorbeeld credit card gegevens), wordt door middel van een code versleuteld. Deze code laat je browser automatisch de door jou ingevoerde gegevens versleutelen, voor je deze naar ons verstuurt. Transacties worden niet uitgevoerd als jouw browser de versleuteling niet accepteert. Alleen geautoriseerd personeel van Habbo NL of Gelieerde Ondernemingen kunnen de betreffende informatie decoderen en zal dat alleen doen in overeenstemming met dit Privacybeleid.
Groeten.,