Niemand die me kan helpen ?

  • Sorry, hier ben ik weer .
    Maar mijn website is zo goed als af , alleen dit lukt me niet.
    Ik zal het iets duidelijker uitleggen.


    Ik heb een website , een fotoalbum gemaakt in adobe bridge .
    Nu heb ik dit mapje van mijn fotoalbum



    Ik heb de index veranderd in overige.


    Maar welke moet ik via (gedeeld) knippen in mijn pagina ?
    Ik wil dan niet dat je bijv. op overige klikt en dan kom je er op, ik wil het graag rechtstreeks in mijn pagina ..


    Heb al geprobeerd via bridge naar dreamweaver, en van dreamweaver naar bridge.
    dat lukte niet.


    En ik vind het makkelijker de code in mijn site te importeren .


    Help:)


    Groetjes

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Hey willem .
    Mijn excuses voor verkeerde titel !
    Ik heb een fotoalbum gemaakt met adobe bridge, die ik op mijn fotografie website wil hebben.


    Dit zijn de bestanden van mijn fotoalbum

    Alleen zou ik niet weten , hoe ik die fotoalbum in mijn html pagina moet krijgen.
    En welke ik moet hebben ? ik denk overige.html ?

  • Volgens mij is zelf een fotoalbum maken met HTML5 - CSS3 - Javascript/jQuery veel beter. En als je dat niet kan, huur je snel even iemand van hier in toch :P , no worries


    Wat is dat nu weer voor antwoord? Er zijn natuurlijk duizend andere manieren om het te doen. Maar dat is de vraag niet.




    @TS
    Welk bestand moet er geopend worden? Ik zie dat all-source een XML bestand is en die zou je in kunnen lezen. ;)

    Met vriendelijke groet,


    Victor
    Beheerder ICTscripters

    Bewerkt één keer, laatst door victor ().

  • Thanks :)


    Victor : Ik heb geprobeerd inlezen maar dat lukte niet kreeg een melding. dat het niet geïmporteerd kon worden.


    Tredgy heel lief ! Alleen ik fotografeer en dan is het lastig als ik niet weet hoe ik het moet doen , omdat er telkens wel nieuwe foto's bij komen haha !


    Want als ik bijv. overige doe en ik koppel eraan dat lukt wel , alleen het is handiger dat het gewoon in mijn pagina is en niet dat je op alleen een pagina komt en dat je weer terug moet klikken om op mijn site te komen ..


    Alvast thanks weer !!

  • Je kan hier gebruik maken van PHP, en vervolgens je fotoalbum included op de pagina waar je hem graag wilt hebben. Wat ook een optie zou kunnen zijn is door middel van Javascript / AJAX of Jquery de pagina inladen en deze in een element plaatsen op de pagina waar je hem wilt hebben. Wat uiteraard ook nog zou kunnen is een iframe maken met het fotoalbum erin.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!