beginners-probleem

  • ik heb een klein foutje ergens:





    error op lijn 19 dat is de lijn met "<a href="registreer.php">registreer</a>"

  • Door de kl*te editor van ICTs wat al 20x vermeld is maar niks aan gedaan wordt, heb ik je code even recht gezet zodat het leesbaar is. :)



    Hiermee kan je debuggen, ik vermoed het stukje van je registreer dat het daar fout ging maar dit weet ik niet zeker.

  • ik snap er niets meer van:



    nu krijg ik de error:

    Code
    Parse error: syntax error, unexpected '<' in /home/u288417992/public_html/index.php on line 44
  • Het is misschien ook handiger om te werken met een beter pagina systeem...


    Je haalt nu in elke pagina zoals ik merk de linkjes van het menu op. Dit kan je makkelijk in een index of header zetten, en daarin je pagina includen.


    Dan zal het laden vermoedelijk iets sneller gaan?
    Maar dan moet je niet telkens onnodige code mee sleuren.


  • ik krijg dit te zien


    PHP
    Notice: Use of undefined constant db - assumed 'db' in C:\xampp\htdocs\mmporg\connect.php on line 4
    ruttydm's email is [email protected]
  • X( Begrijpend lezen leer je op de basisschool toch? er staat toch echt heeeeel duidelijk "Use of undefined constant db" waaruit ik kan opmerken dat je ook nog iets van een config file moet includen (boven je connect) of extra constante variabelen moet toevoegen voor je database. Dit zal waarschijnlijk wel ergens anders goed staan in je source.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!