Prins Friso overleden

• Prins Friso is maandag overleden. Dat heeft de RVD bekendgemaakt. Hij is 44 jaar oud geworden. Prins Friso is overleden aan complicaties die zijn opgetreden ten gevolge van de hersenbeschadiging veroorzaakt door zuurstoftekort bij zijn ski-ongeval op 17 februari 2012 in Lech, Oostenrijk.

Bron: AD.nl

Wat vinden jullie er nou van?

Zelf vind ik het absurd dat die zolang in coma is gehouden. 551 dagen, bij normale mensen, normale families, worden ook niet zo lang in coma gehouden.
    Ik wens wel sterkte voor de familie.

• Vindt het erg zielig van wat er allemaal is gebeurd

Maar toch mag de familie weten hoe lang de stekker erin mag blijven
    Natuurlijk moet je kijken wat het beste voor prins Friso is

Als die toch uit coma kwam hoe was die dan?
    Met pijn of was die blijer? dat weet helaas niemand

Maar ik denk namelijk ook dat er veel niet is gezegd
    waarom is die overgezet van Engeland naar Nederland?
    En meerder dingen dat niet kloppen

Prins Friso is maandagmorgen overleden. De tweede zoon van prinses Beatrix lag lang 17 maanden in coma na een ski-ongeluk in Lech. Hij werd onlangs vanuit het Wellington ziekenhuis overgebracht naar Paleis Huis ten Bosch. Het overlijden komt een dag na de verjaardag van zijn vrouw, Prinses Mabel.

Ik wens sterkte voor de familie

• Tja ze moeten toch ergens onze belastingcenten voor gebruiken, maar dat terzijde.

Ik vind het zeer sneu voor die man, maar enigzins heeft die het er wel zelf nagemaakt, zeg nou eerlijk wie gaat er nou ondanks je weet wat voor gevaar het met zich mee brengt buiten de piesters skiën dan vraag je er wel om.

Maar desondanks leef ik met de familie mee, niemand wilt een dierbare verliezen.

• Sorry M.Martens en dennii?

zie helaas 0 respect in jullie leven
    Als dit met jullie eigen zou gebeuren zouden mensen dat dan ook zeggen?
    Ben jij die gene die 1 jaar in coma ligt en als laatste dood gaat?

Dus leef eens mee met andere mensen die reactie's vindt ik gewoon belachelijk!
    Als je haat aan de familie hebt hoef je dat niet te zeggen heb wat respect voor andere

Niemand wenst het zelfde over jullie

• Refferalboy,

Ik heb respect maar Friso heeft te lang geleden.
    Zijn familie ook.

Daarom ben ik voor hen blij dat dit afgelopen is.

Ik heb in mijn testament opgenomen dat mocht ik in coma liggen en ik niet binnen 5 maanden eruit kom dat ze mij moeten laten inslapen. Ik wil niet dat mijn familie/gezin hieronder zou leiden en ik zelf ook niet.

• Hey bij ons trekken ze de stekker na 2 weken max eruit hoor, of zoek het ff op internet max 2 weken vriend en hij heeft bijna anderhalfjaar in coma gelegen ? op wat voor hoop dat die ooit kan lopen laat staan praten?

Denk daar maar eens over na voor je gaat praten over respect vriend.

• Denni, hoezo bij ons? Friso was niet meer verbonden met het Koninklijk Huis dus als je dat bedoelt dat heeft er geen ruk mee te maken. Hij is in leven gehouden in een privé kliniek wat Friso en Mabel inderdaad veel geld heeft gekost. Dit geld hebben ze zelf verdient want Friso was geen MBO studentje maar hij heeft 8 jaar aan de universiteit gestudeerd en had een goed betaalde baan. Kortom hier heeft Nederland niks aan betaalt want Friso behoort al jaren niet meer tot het Koninklijk Huis

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!