[RESELLER/VPS]Webhosting

• Het is natuurlijk beter om een VPS te hebben zodat jij totale controle hebt over de software etc.

Natuurlijk is wel linux en hosting ervaring voor nodig, ik denk dat jij, hoe ik denk dat jou ervaring is beter voor een reseller kunt gaan.

Neostrada heeft goede en goedkope reseller pakketten, een uitstekende support afdeling en goede performance, en uiteraard cPanel.

Dat snap ik maar een vps is fijner

TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

• VPS lijkt mij gewoon fijner

Je hebt totaal geen hosting verstand en dan wil je een hosting bedrijf beginnen? Dat lijkt me geen goed idee, snap ook niet hoe jij een webshop runt ...
    Ik raad je aan eerst kennis op te doen en dan maar eens te kijken of het zin heeft zoiets te beginnen, je komt aan met VPS is fijner maar je moet eerst wat tijd besteden om dingen te leren ...

• Je hebt totaal geen hosting verstand en dan wil je een hosting bedrijf beginnen? Dat lijkt me geen goed idee, snap ook niet hoe jij een webshop runt ...
    Ik raad je aan eerst kennis op te doen en dan maar eens te kijken of het zin heeft zoiets te beginnen, je komt aan met VPS is fijner maar je moet eerst wat tijd besteden om dingen te leren ...

dankuwel dan zou ik dan maar reseller worden dank u zeer.

Let op:

• In jouw geval zal ik beginnen met een reseller. Simpelweg omdat de technische gebeuren voor jouw geregeld wordt. Alvast een reputatie en een naam maken.Ook de provider laten weten wat je persies met je reseller gaat doen en goed contact onderhouden, fijner voor jouw want mocht de server wat kleine probleempjes het dan ook snel voor jouw en jouw klanten geregeld word.
    Ondertussen de technische kanten leren zoals Linux of CentOS, beveiliging, stabiliteit en wat te doen bij aanvallen of problemen.

• Maar nu moet ik dus ook nog is WHMCS er bij kopen -_-
    Iniedergeval bij neostrada.
    ik kan dus elke maand.
    Monthly Branded kopen van $15.95/mo
    of
    Monthly No Branding $18.95/mo

one time kan ik toch nog niet betalen maar wat is branded?

Let op:

• Ja dat zijn namelijk 2 aparte dingen, WHMCS heeft niets met een Reseller hosting te maken, Reseller hosting is Nederlands vertaald een Wederverkoop hosting.

Bij WeFact weet ik dat je meerdere servers kan toevoegen, en als het goed is (niet getest) zodra 1 server vol is de volgende server het overneemt.
    Een groot bedrijf (weet de naam even niet) gebruikt ook WeFact met veel succes, het is echt een heel fijn systeem om te gebruiken ;)

• Ja dat zijn namelijk 2 aparte dingen, WHMCS heeft niets met een Reseller hosting te maken, Reseller hosting is Nederlands vertaald een Wederverkoop hosting.

Bij WeFact weet ik dat je meerdere servers kan toevoegen, en als het goed is (niet getest) zodra 1 server vol is de volgende server het overneemt.
    Een groot bedrijf (weet de naam even niet) gebruikt ook WeFact met veel succes, het is echt een heel fijn systeem om te gebruiken ;)

maar moet ik bij wefact ook nog spullen bij kopen?

Let op:

• Dus eerst heb ik bijvoorbeeld een vps nodig daarnaar moet ik nog:
    ebruiken voor € 15,- per maand en € 99,- eenmalig
    Dan kan ik beter reseller worden en WHMCS erbij pakken

Dat lijkt me toch logisch? Als jij een Macbook gaat kopen, krijg je dan ook gratis een iPad erbij? Of moet je die ook zelf betalen...

WHMCS is niet van Neostrada, ook WeFact niet. Het zijn 2 totaal andere dingen, Neostrada is een hosting provider en WHMCS/WeFact is een product.

Met een VPS ben je zelfs duurder uit ALS je met WHCMS of WeFact aan de slag wil gaan.

VPS huren: 10 tot 30 euro p/m
    Directadmin/cPanel: 5 tot 20 euro p/m
    WHCMS: 12 euro p/m
    WeFact: 15 euro p/m

Een reseller is dus een stuk goedkoper, en voor jou doende lijkt het me prima aangezien je geen verstand hebt van Linux servers. Je zult de veiligheid van je server dus ook niet kunnen waarborgen, en dat heeft een negatieve invloed op zowel je bedrijf, als jou klanten.

• Dus eerst heb ik bijvoorbeeld een vps nodig daarnaar moet ik nog:
    ebruiken voor € 15,- per maand en € 99,- eenmalig
    Dan kan ik beter reseller worden en WHMCS erbij pakken

Je vraagt hier om advies, te advies dat Fil geeft is uitstekend en hij heeft gewoon gelijk. Maar je blijft eigenwijs doen en doet maar wat je zelf wilt, als je nou eens luistert .. anders moet je ook geen advies vragen hier.

• ditismenno
    Denk je dat WeFact dit niet biedt?

- Overboeken
    - Paypal
    - Automatische incasso
    - iDEAL (Verschillende banken en ISP aanbieders)
    - 2Checkout
    - Google Wallet
    - Multisafepay
    - Rabobank Omnikassa (soort iDEAL)

En tevens worden hier ook door andere mensen nog veel meer mogelijkheden voor ontwikkeld.
    Ik heb zelf al TargetPay mogelijkheid voorbij zien komen waarbij iDEAL & Paysafecard voor nog geen €25,00 wordt aangeboden (zeker niet duur als je weet hoe lastig het toevoegen is).

WeFact is Nederlands en heeft Nederlandse support wat veel makkelijker is, WHMCS is in het verleden meerdere keren gehackt waarbij meer dan 5.000 klantgegevens online zijn gekomen.

Citaat

The data leak comprises 500,000 usernames, passwords, IP addresses and in some instances credit card details.
    http://news.softpedia.com/news…HMCS-Servers-270914.shtml

• Waar je wel even naar moet kijken is dat WHMCS goedkoper is en meer mogelijk heden bied.
    Ik heb nu een uur gebeld met neostrada en ik ben eruit gekomen ik koop bij hun een cloud en neem een licentie voor cpanel en whm over bij hun.
    Daarnaast moet ik zelf nog WHMCS kopen de onkosten bedraagt 35 euro p/m
    Waarvan mijn ouders 20 betalen dus mijn onkosten 15 p/m zakgeld wat ik heb per maand 10 euro.
    Dus zelf heb ik al 40 euro p/m
    En als ik 4 keer naar we werk ga heb ik 80 p/m dus voldoende om de kosten te dekken.

Let op:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!